Jump to content

pojazd 3d: czolg


RenholdeR
 Share

Recommended Posts

Efekt czterech dni dlubania w maxie. model jeszcze w fazie kontrukcji wiec ma sporo niedociagniec, brakuje osprzetu (karabiny/czesci zapasowe/ kilka innych detali) ogolnie model jest w duzym stopniu robiony "na oko", blueprinty ktore udalo mi sie zdobyc sa od jednego modelu, a zdjecia od jeszcze innych, rozniacych sie dosc znacznie niektorymi czesciami (w sumie nie mam 2 roznych zdjec tego samego modelu) za tekstury wezme sie dopiero w poniedzialek a w miedzyczasie pokleje z polygonow troche tego i owego do shermanka. Nastepny w planach jest m1a abrams, ktorego mam zamiar zrobic w full detail (moze jakas anim.??? kto wie) na razie tyle. pzdr. A, model bez smootha ma ok 74 000 poly, 494 obiekty (wiekszosc na gasienicach) sam korpus bez wiezy ok 600 poly,

 

SM.jpg

WIRE.jpg

Link to comment
Share on other sites

ehhh no to jak beda szczegoliki na gornych partiach czolgu to bedzie super wygladac narazie jest ok chodz gasienice mi troszke dziwnie wygladaja ale ja sie na czolgach nie znam :)

ehhhh ale te schermany maja mala lufe ;)

skoro to WIP to powodzenia pewnie ci sie przyda

p.s.

czekam na to piwo :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy