Napisano 27 Luty 200520 l Nie wychodzi mi z poligonami wiec zdecydowalem sie ze przerzuce sie na nurbsy:) to jest TT z tutoriala ale c&c zawsze mile widziane:) kilka godzin roboty:P
Napisano 27 Luty 200520 l Mi osobiscie TTki to nie przypomina na razie, ale to dopiero poczatek. Pracuj dalej.
Napisano 27 Luty 200520 l hmmm szczerze ci powiem ze widzialem tego tutka o TTce do rhino ... i napewno to co masz nie powstalo na podstawie niego ... moze kozystasz z jakiegos innego ... ale jak narazie to nie za bardzo poprawnie to wyglada jak na moje oko ... z tego co tu masz raczej TTka nie wyjdze ... pozdrawiam
Napisano 27 Luty 200520 l Autor Wiem ze nie jest to idealna TT ale mam kilka problemow, ktore napewno da sie rozwiazac:) Koncze na dzis bo juz po trzeciej... a wy nie mozecie spac?:) POZDRAWIAM
Napisano 27 Luty 200520 l Autor zabieram sie za model od poczatku:) Tylko czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego znika mi top blueprint po tym jak stworze interpcr? Znika i jak chce go ustawic to juz sie nie pojawia, dlaczego? POZDRAWIAM
Napisano 27 Luty 200520 l Autor Ok tyle co zrobilem... bede umieszczac takie male updaty zebyscie mogli na bierzaco wskazywac mi bledy:) dlaczego wyglada tak jakby powierzchnie nie dopasowywaly sie do Curves...mimo tego ze mam ustawione mesh na smoother... pozdrawiam:)
Napisano 27 Luty 200520 l strasznie dziwny start. jak zamierzasz to pozniej wygladzic zeby nie bylo tego kantu od zderzaka na bok ? jezeli juz sie uparles na TTke to polecalbym zmiane tutka na ten : http://www.ifrance.com/LMD/html/audittUS.html pozdro
Napisano 28 Luty 200520 l Autor Doszedlem do wniosku ze modelowanie samochodu jako pierwszego projektu w Rhino jest niczym porwanie sie z motyka na slonce:) wiec w ramach nauki stworzylem swoj pierwszy kalkulator w Rhino... i powiem wam ze jestem z niego dumny:) siateczka: http://members.lycos.co.uk/mohseth/calculator.JPG chcialbym go exportowac do maxa ale jako stl mi kaszani wszystko, ktory format jest do exportu najlepszy? POZDRAWIAM
Napisano 28 Luty 200520 l no troche prosty ale zle podchodzicie do tego jak chcecie wymoelowac bo tu nie potrzebna jest tak nauka modelowania solidów co bardziej surfacingu w nurbsach a to calkowicie inna technika bo takie zabawy to maga doprowadzic do nauczenia sie jak zrobic zacisk hamulcowy choc tez przydatna rzecz w samochodzie :D. zapoznaj sie z tym to jest moze do Studia tools ale opisuje tylko i wylacznie surfacing od pomyslu po zakonczenie krzywe CV itp tyle http://www.alias.com/eng/support/studiotools/faqs-tutorials/technical_surfacing/TechnicalSurfacing.pdf
Napisano 2 Marzec 200520 l Autor Biorac pod uwage ze Wzialem sobie do serca stwierdzenie Bzyka o profesjonalnych tutorialach do Alias ST... nie zgadniecie na co sie przesiadlem:P BTW wy tez kiedys sprawdzaliscie kazdy soft i w ktorym jest lepiej wam pracowac czy to tylko mi cos odbilo:) Narazie ST sprawia lepsze wrazenie niz Rhino ale zobaczymy:) denerwuja mnie tylko te znaczki wodne:P A to moj / tutorial / czajnik... przyjemnie sie go robilo:) http://members.lycos.co.uk/mohseth1/czajnik.JPG POZDRAWIAM
Napisano 2 Marzec 200520 l hmm czajnik nic specjalnego kulki cylindry a co do probowania to nie sposob skakanie ale o tym juz tyle razy bylo mowione tydzien posiedziec zamiast sie uczyc programu to myslec na jaki sie przerzucic takie nastawienie na znalezienie 'magicznego programu ktory robi wszystko za nas' prowadzi niestety do czasowego zmniejszania listy programow no i do ostatecznego ich wyczerpania i co wtedy? ;P
Napisano 3 Marzec 200520 l Autor kome skonczy sie napewno na Alias ST:) ten program ma cos w sobie:) Choc jest cholernie trudny i musze sie nauczyc jakichs skrutow bo bez nich praca strasznie wolno idze... POZDRWIAM
Napisano 3 Marzec 200520 l MohSETH hym zastanawiam sie czy nie zawysoko chcesz podskoczyc opanowac caly stos i undo to podstawy skroty hym raczej tu przydalo by sie raczej zrobienia wlasnych shlavesów czy wlasnej palety. mozesz tez zrobic wlasne popupy czyli podsiebie ale no jestem ciekawy co z tego wyjdzie bo to naprawde ciekawy i cholernie dobry soft choc bardzo trudny do okielznania z przyzwyczajenia do softów w ktorym niema stosu czyt. history itp... bądz co badz zycze powodzenia w tym oceanie opcji i narzedzi :)
Napisano 3 Marzec 200520 l Autor Bzyku zeby nie zapeszyc to - NIE DZIEKUJE:P... czasem jak sobie uswiadomie ile kazde narzedzie w menu ma mozliwosci to nie moge oddychac...:P Narazie sie doksztalcam... zrobilem o to te piekna mysz:P wiem ze jest skopana w niektorych miejscach ale wiem tesh dlaczego wiec jakby nie bylo to jest to jakis sukces:) UI kiedys sobie dostosuje do wlasnych preferencji:P o to screen: http://members.lycos.co.uk/mohseth1/myszka.JPG POZDRAWIAM
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor Witam proboje sobie zrobic jakies prosciutkie krzeselko...ale mam problem czesci nogi stworzylem z rail ale chcialbym jakos ladnie polaczyc fillet CV z tymi czesciami i za bardzo nie wiem jak to zrobic ma ktos moze jakies pomysly? np. Bzyku?:) jak dam tez rail to one tak ladnie nie pasuja a chcialbym zeby wygladaly jak jednosc:P a o to naswietlam problem:) POZDRAWIAM
Napisano 4 Marzec 200520 l a wiesz co mnie zastanawia te wielkie napisy PLE itd bo kiedys mialem 11PLE i tego niebylo mialem viewporty czysciutkie jak w pelnej wersji ?? fillet CV jak co chcesz polaczyc ladnie z czym ze rurki z ta powierzcnia czy te dwie rurki ?? bo jak rurki to sprawdz freeform fillet ale i tak niewiem oco chodzi
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor Bzyku Chodzilo mi o polaczenie tych rurek ale wedlug tej jednej CV wyszlo mi cos takiego... za bardzo nie wiem o co chodzi z tym continuity ale moze powiesz mi czy jest ono dobre? Wlasnie... na poczatku te napisy w viewportach mnie denerwowaly ale mozna sie przyzwyczaic:) Nie mow ze masz pelna wersje:) daj mi;P a o to continuity:
Napisano 4 Marzec 200520 l MohSETH -> zmień temat na zgodny z regulaminem http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 4 Marzec 200520 l jak chcesz zeby sie zgadzaly czy surfy czy curvy musi miedzy nimi byc continuity, lub G2 bo tez tak to sie pisze, sprawdz te surfy, jak bedzie to znaczy ze wszystko gra ;D ale na screenach wyglada ze jest dobre ;)
Napisano 4 Marzec 200520 l no cja to zrobilem przy pomocy blend curv ale w takim przypadku jednak by uzyskac G2 czyli curvature to je rebuildnąc albo one powinny byc na g3 ale to by zmienilo ksztalt wiec trzeba je samemu stworzyc :) niestety choc dobre cwiczenie jak ladnie matchowac krzywe do edgesów i jak uzyskac G2. mi wychodzilo tak ze jesli mialem blendcurvy na g1 to raile max wyciskalem posytion(g0) jak blendy g2 to max wyciskalem g1 (tangent) mozna sie pobawic explict control w birail ale nie wiem co z tego wyjdzie choc w 12 lepiej to dziala niz w mojej 11 wiec testuj
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor No dobra tyle zrobilem... teraz Chcialbym polaczyc te rurki ale freeform fillet dziwnie krzywo je laczy... macie moze jakies pomysly? Leru nie mam pojecia co z moim tematem jest nie tak... zmienilem tylko na Scena a nie Praca... Ok Bzyku pobawie sie z tym ale wieczorkiem bo teraz nie mam czasu... POZDRAWIAM
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor kurcze po przerobieniu tutoriala z myszka doszedlem do wniosku ze juz sam potrafie zrobic taka a nawet lepsza:) i mam problem w tutorialu nie bylo zadnych bo tam przy rail byla jedan Gen. Curve i jedna wlasnie rail a teraz jest tu wiecej Gen Curve... i jak wybieram je i daje GO to nic sie nie dzieje a tek krzywe spodu myszki napewno sa intersect... lacza sie... dlaczego nie moge nic z tym zrobic? POZDRAWIAM
Napisano 5 Marzec 200520 l widzisz padstawa co to jest rali a co profilem. bo w tym przypadku to co ma byc profilem to jest kilka krzywych a tak nie mozna tak sie nieda uzyc chyba ze zrobisz attach do jednej krzywej albo dla kazdej bedzies mial osobnego raila jak wolisz
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor aha...czyli podstwa ma sie skladac z jednej Cv a nie kilku? ok Bzyku jestes skarbnica wiedzy...:D
Napisano 5 Marzec 200520 l no w tym przpadku tak chyba dodam bo niewiem co chcesz uzyskac jesli chcesz zastosowac rail + 1 profil to raczej tak bo jesli bys chcial cos takiego zrobic rail + profile 2+ ktore leza na tym samym poziomie co rail to tak nieda rady nie to myslenie 2+ czy 2 to chodzi o profile ale na dlugosci raila calej lub nie tez zalezy ;)
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor Ok Bzyku Uporalem sie z tym rail zrobilem trim tam gdzie powinno byc ale mam kolejny problem fillet surface 9.0 cos sie kaszani i nie wiem dlaczego... moze w tym wypadku trzeba urzyc jakiegos innego narzedzia do filletowania:) Kurcze dlaczego w tutoriolu wszystko jest takie latwe a jak sie robi cos swojego ale tymi samymi metodami to nie wychodzi:P POZDRAWIAM
Napisano 6 Marzec 200520 l bo jak sie proboje zrobic cos innego ale takimi samymi sposobami to niestety nigdy nie wyjdzie a dokladniej nie musi. a w ST podstawą jest zwykly "fillet surface" bo obsluguje tez multiple surface i ma wiecej mozliwosci/opcji niz filletedge.....
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor No Dobra nauka Alias ST trwa... tym razem robie cos on my own:) Jak wam sie podoba... mam z tym modelem troche problemow ale wszystko powoli idzie do przodu... Bzyku w jaki sposob moge z ST exportowac do Maxa? I moglbys mi jeszcze powiedziec jaka technika mam zrobic przyciski? wiesz takie rowki podoble tak jak w samochodach? project CV i potem extrude ? POZDRAWIAM
Napisano 8 Marzec 200520 l Autor Hmm... tak sie zastanawiam czy to mozliwe ze W Alias ST PLE nie mozna exportowac plikow? Bo nigdzie nie moge tego znalesc w helpie pisze ze ma byc w file-> export --> save .STL a w u mnie nie ma nic takiego...;(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto