mentaller Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 Rozpoczynam pracę nad moim drugim samochodzikiem - tym razem będzie to nissan 350z. Nie jestem w tym dobry, ale ponoć trening czyni mistrza ;-). Na razie wrzucam to co dotychczas zrobiłem. P.S. Koło drzwi i progów jeszcze nie dokończylem siatki, co zresztą widać...
Szczupal Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 zajebi.... samochod wybrales tylko nie zchrzan :P .. taj jakis zwyklu szary kolor a nie zielony i biale tlo
mentaller Napisano 27 Luty 2005 Autor Napisano 27 Luty 2005 Arek93 --> wszystkie gabaryty auta są zgodne z blueprintami Szczupal --> rzeczywiście kolor "trochę" dziwny ;-). następny update będzie już normalny... mam taka nadzieje i postaram się nie zchrzanić
chudy Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 no juz widac ze przod jest krzywo (maska i zderzak) i na drzwiach masz straszna bule; ogolnie krzywo
AGmakonts Napisano 27 Luty 2005 Napisano 27 Luty 2005 ojojoj sporo błędów w siatce ale życze powodzenia mam nadzieje że coś z tego się wykluję
ciapaty Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 cze, jak robiłeś siate??? ze splajnów z pudła czy jakoś jeszcze inaczej?? tez sie zabieram za moje pierwsze auto i narazie tylko ciagle zaczynam od zera rozymi metodami... (najgozej to mi ze splajnow wychodza siaty, koslawe i pogiete). Najnowsze podejscie tos iata z Plane i chyba przy tym zostane ;) obrazek; pierwszy smooth, jak cos wiecej bede mial to sie chyba odwaze na wip'a ;) btw. ktos wie dlaczemu w wievportach moje bluprinty straszną pixeloze wykazują?? mam ładneobrazki w hires, kazdy detal a jak zaladuje na backgrounda labo umieszcze texture na planach to syf i słabo widać... od czego zalezy jakosc wyswietlanych textur w okienkach? pozdro!
sikham Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 proponuje zacząć od nowa ale tym razem bez pośpiechu na każdą część samochodu poświecić tyle ile teraz poświeciłeś na cały samochód zobaczysz ze Ci sie to opłaci panie Ciapaty niezaśmiecaj komuś wip swoimi "wytworami" ;) załóż własnego wip'a tam Ci może ktoś pomoze i koieczne przeczytaj faq tam znajdziesz odpowiedzi ;)
ciapaty Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 ok, sorki za oftopiki itd. cos mnienaszlo zeby zapytac ;) i chyba zle bo rozumiem ze 'wytwor' znowu kicha i reset scene...
AGmakonts Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 proponuje zacząć od nowa ale tym razem bez pośpiechu Dokładnie a błędów raczej nie wskarze bo jest ich naprawde sporo np: progi
mentaller Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 ehh... od nowa? skoro efekt końcowy powinien być wtedy lepszy ;-). W takim razie rozpoczynam od przedniego zderzaka . Tylko raczej od nowej siatki, a nie przez detach to element, tak? ciapaty --> włącz "texture correction" powinno być trochę lepiej
thud Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 btw. ktos wie dlaczemu w wievportach moje bluprinty straszną pixeloze wykazują?? mam ładneobrazki w hires, kazdy detal a jak zaladuje na backgrounda labo umieszcze texture na planach to syf i słabo widać... od czego zalezy jakosc wyswietlanych textur w okienkach? pozdro! bede mily i dam nawet linka ;), ktory pojawia sie chyba na forum co drugi dzien :/ -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
mentaller Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 na razie wrzucam to co rozpocząlem od nowa, lecz nam problem w wymodelowaniem miejsca na swiatła przy nadkolu - ktoś ma pomysł jak to zrobić? http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/n01-wire.jpg http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/n01.jpg http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/wlot.jpg a światła powinny wyglądać tak: http://www.highresautoimages.com/nissan/350z5.html nie dałem plików na miniaturki, poniewaz nie moge tak zrobić :-( . IE znowu mi wariuje i za kazdym razem kiedy klikam manage attachment to IE sie zwiesza.
chudy Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 no nie dzialaja obrazki; i chyba cos nie tak z adresami bo jak je wpisuje w przegladarce to tez sie nic nie pokazuje (tzn włącza sie niewiadomo czemu strona microsoftu chociaż mam mozille)
mentaller Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 w zasadzie żadnych zmian, tylko test lakierku ;-)
Gość eax Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 moze to nie jest pomysl ;) kiedys robilem ten samochodzik http://www.stama.com.pl/adrian/350z/ ;) moze znajdziesz cos co ci kiedys pomoze ;)
mentaller Napisano 2 Marzec 2005 Autor Napisano 2 Marzec 2005 dzięki eax! trochę mi to ułatwi sprawę...
Arek93 Napisano 4 Marzec 2005 Napisano 4 Marzec 2005 Jeśli mogę wtrącić. Ładny modelik tylko popraw to co zaznaczyłem. Prosze ;)
mentaller Napisano 4 Marzec 2005 Autor Napisano 4 Marzec 2005 drzwi poprawie, ale co mam zmienić przy światłach? wiem że nie mają jeszcze ostatecznego kształtu, ale czy cos jeszcze?
lpshinoda Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 światła są chyba trochę jakby za kanciaste, ale poza tym model jest spoko pozdro
mentaller Napisano 5 Marzec 2005 Autor Napisano 5 Marzec 2005 i kolejny update: P.S. Ta ostra linia przez środek to efekt dodania symmetry
polka dot Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 krzywo jest, wyglada jakby sie mial zaraz rozleciec i pzednie swiatla w rogach do poprawy pozdro :D
Arek93 Napisano 5 Marzec 2005 Napisano 5 Marzec 2005 Właśnie Mentaller, chodziło mi oto, żeby te światła zrobić bardziej do kantu. na górze sa one za okrągłe ;)
lpshinoda Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 ja nie dosrzegam błędów, ale spoko, dobrze spojrze i na pewno coś wyłapie
Bubu Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Hmm przede wszystkim to moim zdanie troszkę za gęsto, miejscami napewno dałoby się odchudzić ( ale chyba nie jest aż tak źle ;) Na rys poniżej: na zielono to co stworzyć-na widoku od przodu na drzwiach chodzi o to że później jak będziesz robił grubość blachy to rowki wyjdą zbyt okrągłe, z tyłu jak widać chyba wiadomo o co chodzi. No a na czerwono to co zniszczyć ;) Z przodu tam przy światłach masz trójkącik(a na niebiesko zaznaczony kwadrat który mógłbyś stwozyć- chyba, że już tam był ale zabardzo giął siatke ;) No to tyle ode mnie :D Jak się myle to nich ktoś poprawi :) Aha to co a na różowo to troszeczke przsuń :) NO i tak wogóle to super autko modelujesz (jedno z moich ulubionych nissanków :) POzdro i powodzeia w dalszej pracy. Będe tu zaglądał od czasu do czasu i przyglądał sie postępom :D
lpshinoda Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 słuszne uwagi bubu, auto jest rzeczywiście fajne, nie mam nic do dodania od siebie :( pozdro
mentaller Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 tia autko jest super... dzieki za rady, zabieram sie do pracy! wiem, że jest trochę zbyt gęsto, ale w porównaniu z moim pierwszym samochodem to i tak o niebo lepiej.
Ufooox Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Wywal edge ktory tworzy trojkąty na swiatlem (przod). Pozatym siateczka czysciutka i bardzo ladniutka :) Edit: Oops, nie zauwazylem ze Bubu wczesniej zaznaczyl :) O to chodziło.
mentaller Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 tylko jest pewien problem - może tego nie widać, ale wokoło świateł jest chamfer ( tam gdzie bubu narysował tą niebieską kreskę) i za bardzo nie wiem w jaki inny sposób zrobic tam kwadracik;-(
Bubu Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Zrób zbliżenie siatki w tym miejscu to coś się pomysli :D Aha no i nie gwarantuje, że z kwadracikiem w tym miejscu będzie ładniej ;););)
Bubu Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Skasuj tego face'a co jest na czerwono (tylko bez tego twojego chamfera :) Zaznacz tą linie co jest na zielono przesuń z shiftem i zweldój edge (niebiekie;) Jak czegoś nie zrozumiałeś to............zamieszałem za ostro :D
mentaller Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 albo cię nie zrozumiałem, albo ty nie zrozumiałeś mnie... wrzucam zbliżenie
Bubu Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Ech no to widocznie ja nie zrozumiałem Ciebie ;) Hmm no to chyba musi juz tak zostać :D W sumie to da rade się go pozbyć, ale w tym przypadku lepiej juz chyba nie zageszczać siatki ;)???? Spoko jak nie robi się tam bug to może być trjókącik :) NO to czekam na kolejne updaty :)
lpshinoda Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 widzę, że w sumie to na razie nic nowego nie pojawiło się w wątku, pracuj Bubu, czekamu na kolejne apdejty
Bubu Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 widzę, że w sumie to na razie nic nowego nie pojawiło się w wątku, pracuj Bubu, czekamu na kolejne apdejty :)::):):):):):):):):):) ;P EKHMAMEHEHEHEHEHE przecież to nie mój projekt ani wątek :D, ale postaram sie pracowac przy wojej scence ;D
mentaller Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 uważam że nie ma sensu zagęszczać scenki ;-) chyba że coś zacznie się nagle rąbać. swoją drogą też nie wiedziałem że to twój wip bubu ;-)))
lpshinoda Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 nie sorki zmylił mnie ten post Bubu, tam jak rozkminialiście ten trójkącik, byłem pewien że to wątek Bubu, sorry
mentaller Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 powinno coś pojawić się w weekend(może nawet w piątek). dzisiaj robiłem tył, ale po dwuch godzinach stwierdziłem że to co wyszło nadaje się tylko do kosza ;-(, więc robię od nowa
mentaller Napisano 11 Marzec 2005 Autor Napisano 11 Marzec 2005 nadchodzi czas na tył... tylko trochę krzywo nadszedł ;-) ...oceniajcie...
Bubu Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 C o do tego rowka to wydaje mi się, że jest dobrze(znaczy będzie dobrze jak zrobi grubość blachy to bardzie wyokragli to miejsce i powinno być ok)Ale to stwierdze po ty jak dasz siateczke :D
mentaller Napisano 11 Marzec 2005 Autor Napisano 11 Marzec 2005 oto siateczka... a właśnie jak się robi tą grubość karoserii? shell+mesh smooth, czy mesh smooth+shell? a jeśli tak to czy krawędzie blachy trzeba zchamferować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się