Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Rozpoczynam pracę nad moim drugim samochodzikiem - tym razem będzie to nissan 350z. Nie jestem w tym dobry, ale ponoć trening czyni mistrza ;-). Na razie wrzucam to co dotychczas zrobiłem.

 

P.S. Koło drzwi i progów jeszcze nie dokończylem siatki, co zresztą widać...

  • Odpowiedzi 121
  • Wyświetleń 10,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zajebi.... samochod wybrales tylko nie zchrzan :P .. taj jakis zwyklu szary kolor a nie zielony i biale tlo

Napisano
  • Autor

Arek93 --> wszystkie gabaryty auta są zgodne z blueprintami

Szczupal --> rzeczywiście kolor "trochę" dziwny ;-). następny update będzie już normalny... mam taka nadzieje i postaram się nie zchrzanić

Napisano

no juz widac ze przod jest krzywo (maska i zderzak) i na drzwiach masz straszna bule; ogolnie krzywo

Napisano

cze, jak robiłeś siate??? ze splajnów z pudła czy jakoś jeszcze inaczej??

 

tez sie zabieram za moje pierwsze auto i narazie tylko ciagle zaczynam od zera rozymi metodami... (najgozej to mi ze splajnow wychodza siaty, koslawe i pogiete). Najnowsze podejscie tos iata z Plane i chyba przy tym zostane ;) obrazek; pierwszy smooth, jak cos wiecej bede mial to sie chyba odwaze na wip'a ;)

 

btw. ktos wie dlaczemu w wievportach moje bluprinty straszną pixeloze wykazują?? mam ładneobrazki w hires, kazdy detal a jak zaladuje na backgrounda labo umieszcze texture na planach to syf i słabo widać... od czego zalezy jakosc wyswietlanych textur w okienkach?

 

pozdro!

Napisano

proponuje zacząć od nowa ale tym razem bez pośpiechu na każdą część samochodu poświecić tyle ile teraz poświeciłeś na cały samochód zobaczysz ze Ci sie to opłaci

 

panie Ciapaty niezaśmiecaj komuś wip swoimi "wytworami" ;) załóż własnego wip'a tam Ci może ktoś pomoze i koieczne przeczytaj faq tam znajdziesz odpowiedzi ;)

Napisano

ok, sorki za oftopiki itd. cos mnienaszlo zeby zapytac ;)

 

i chyba zle bo rozumiem ze 'wytwor' znowu kicha i reset scene...

Napisano
proponuje zacząć od nowa ale tym razem bez pośpiechu

 

 

Dokładnie a błędów raczej nie wskarze bo jest ich naprawde sporo np: progi

Napisano
  • Autor

ehh... od nowa? skoro efekt końcowy powinien być wtedy lepszy ;-). W takim razie rozpoczynam od przedniego zderzaka . Tylko raczej od nowej siatki, a nie przez detach to element, tak?

 

ciapaty --> włącz "texture correction" powinno być trochę lepiej

Napisano

 

btw. ktos wie dlaczemu w wievportach moje bluprinty straszną pixeloze wykazują?? mam ładneobrazki w hires, kazdy detal a jak zaladuje na backgrounda labo umieszcze texture na planach to syf i słabo widać... od czego zalezy jakosc wyswietlanych textur w okienkach?

 

pozdro!

 

bede mily i dam nawet linka ;), ktory pojawia sie chyba na forum co drugi dzien :/ -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232

Napisano
  • Autor

na razie wrzucam to co rozpocząlem od nowa, lecz nam problem w wymodelowaniem miejsca na swiatła przy nadkolu - ktoś ma pomysł jak to zrobić?

http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/n01-wire.jpg

http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/n01.jpg

http://www.v-lo.krakow.pl/~ddt/attach/wlot.jpg

 

a światła powinny wyglądać tak:

 

http://www.highresautoimages.com/nissan/350z5.html

 

nie dałem plików na miniaturki, poniewaz nie moge tak zrobić :-( . IE znowu mi wariuje i za kazdym razem kiedy klikam manage attachment to IE sie zwiesza.

Napisano

no nie dzialaja obrazki; i chyba cos nie tak z adresami bo jak je wpisuje w przegladarce to tez sie nic nie pokazuje (tzn włącza sie niewiadomo czemu strona microsoftu chociaż mam mozille)

Napisano

moze to nie jest pomysl ;) kiedys robilem ten samochodzik http://www.stama.com.pl/adrian/350z/ ;) moze znajdziesz cos co ci kiedys pomoze ;)

Napisano

Jeśli mogę wtrącić. Ładny modelik tylko popraw to co zaznaczyłem. Prosze ;)

Napisano
  • Autor

drzwi poprawie, ale co mam zmienić przy światłach? wiem że nie mają jeszcze ostatecznego kształtu, ale czy cos jeszcze?

Napisano

Właśnie Mentaller, chodziło mi oto, żeby te światła zrobić bardziej do kantu. na górze sa one za okrągłe ;)

Napisano

Hmm przede wszystkim to moim zdanie troszkę za gęsto, miejscami napewno dałoby się odchudzić ( ale chyba nie jest aż tak źle ;) Na rys poniżej: na zielono to co stworzyć-na widoku od przodu na drzwiach chodzi o to że później jak będziesz robił grubość blachy to rowki wyjdą zbyt okrągłe, z tyłu jak widać chyba wiadomo o co chodzi. No a na czerwono to co zniszczyć ;) Z przodu tam przy światłach masz trójkącik(a na niebiesko zaznaczony kwadrat który mógłbyś stwozyć- chyba, że już tam był ale zabardzo giął siatke ;) No to tyle ode mnie :D Jak się myle to nich ktoś poprawi :) Aha to co a na różowo to troszeczke przsuń :) NO i tak wogóle to super autko modelujesz (jedno z moich ulubionych nissanków :) POzdro i powodzeia w dalszej pracy. Będe tu zaglądał od czasu do czasu i przyglądał sie postępom :D

Napisano
  • Autor

tia autko jest super... dzieki za rady, zabieram sie do pracy! wiem, że jest trochę zbyt gęsto, ale w porównaniu z moim pierwszym samochodem to i tak o niebo lepiej.

Napisano

Wywal edge ktory tworzy trojkąty na swiatlem (przod). Pozatym siateczka czysciutka i bardzo ladniutka :)

 

Edit: Oops, nie zauwazylem ze Bubu wczesniej zaznaczyl :) O to chodziło.

Napisano
  • Autor

tylko jest pewien problem - może tego nie widać, ale wokoło świateł jest chamfer ( tam gdzie bubu narysował tą niebieską kreskę) i za bardzo nie wiem w jaki inny sposób zrobic tam kwadracik;-(

Napisano

Zrób zbliżenie siatki w tym miejscu to coś się pomysli :D Aha no i nie gwarantuje, że z kwadracikiem w tym miejscu będzie ładniej ;););)

Napisano

Skasuj tego face'a co jest na czerwono (tylko bez tego twojego chamfera :) Zaznacz tą linie co jest na zielono przesuń z shiftem i zweldój edge (niebiekie;) Jak czegoś nie zrozumiałeś to............zamieszałem za ostro :D

Napisano

Ech no to widocznie ja nie zrozumiałem Ciebie ;) Hmm no to chyba musi juz tak zostać :D W sumie to da rade się go pozbyć, ale w tym przypadku lepiej juz chyba nie zageszczać siatki ;)???? Spoko jak nie robi się tam bug to może być trjókącik :) NO to czekam na kolejne updaty :)

Napisano

widzę, że w sumie to na razie nic nowego nie pojawiło się w wątku, pracuj Bubu, czekamu na kolejne apdejty

Napisano
widzę, że w sumie to na razie nic nowego nie pojawiło się w wątku, pracuj Bubu, czekamu na kolejne apdejty

 

 

 

:)::):):):):):):):):):) ;P EKHMAMEHEHEHEHEHE przecież to nie mój projekt ani wątek :D, ale postaram sie pracowac przy wojej scence ;D

Napisano
  • Autor

uważam że nie ma sensu zagęszczać scenki ;-) chyba że coś zacznie się nagle rąbać. swoją drogą też nie wiedziałem że to twój wip bubu ;-)))

Napisano

nie sorki zmylił mnie ten post Bubu, tam jak rozkminialiście ten trójkącik, byłem pewien że to wątek Bubu, sorry

Napisano
  • Autor

powinno coś pojawić się w weekend(może nawet w piątek). dzisiaj robiłem tył, ale po dwuch godzinach stwierdziłem że to co wyszło nadaje się tylko do kosza ;-(, więc robię od nowa

Napisano

C o do tego rowka to wydaje mi się, że jest dobrze(znaczy będzie dobrze jak zrobi grubość blachy to bardzie wyokragli to miejsce i powinno być ok)Ale to stwierdze po ty jak dasz siateczke :D

Napisano
  • Autor

oto siateczka... a właśnie jak się robi tą grubość karoserii? shell+mesh smooth, czy mesh smooth+shell? a jeśli tak to czy krawędzie blachy trzeba zchamferować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności