Jump to content

perkusja i problem


dziurawy
 Share

Recommended Posts

Witam !

 

Jestem poczatkujacym grafikiem, tzn interesuje sie tym od dawna ale dopiero teraz mam czas troszke posiedziec z maxem. Zacząłem sobie robic secik perkusyjny - na pierwszy rzut poszła centrala

jeden.jpg

 

To dopiero początek modelowania wiec nie krzyczcie za bardzo :-)

No wiec w czym problem - tam u góry mozna zobaczyc ze wstępnie wykonałem takie zapięcie no i nie bardzo mi sie chce robic go jeszcze 9 razy :-). Plan jest taki zeby zostawic sobie cos takiego :

dwa.jpg

 

wymodelowac, zagescic no i powielic ale modyfikator lathe odpada (nie ma go w liscie...) nie bardzo da sie to tez zrobic za pomocą rotate+shift. Ma ktos jakis pomysł ?

rozwiązanie pewnie jest proste jak drut :P z góry dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

dlaczego się nie da zrobić za pomocą rotate+ shift ? ustawiasz pivot point (zakładka hierarchy -> affect pivot only) na samym dole tego wycinka (czyli na środku przyszłego basa) ustawiasz rotate na local i powinno być ok, potem tylko attachem wszystkie kawałki łączysz i weldem spawasz vertexy.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy