dziurawy Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 Witam ! Jestem poczatkujacym grafikiem, tzn interesuje sie tym od dawna ale dopiero teraz mam czas troszke posiedziec z maxem. Zacząłem sobie robic secik perkusyjny - na pierwszy rzut poszła centrala To dopiero początek modelowania wiec nie krzyczcie za bardzo :-) No wiec w czym problem - tam u góry mozna zobaczyc ze wstępnie wykonałem takie zapięcie no i nie bardzo mi sie chce robic go jeszcze 9 razy :-). Plan jest taki zeby zostawic sobie cos takiego : wymodelowac, zagescic no i powielic ale modyfikator lathe odpada (nie ma go w liscie...) nie bardzo da sie to tez zrobic za pomocą rotate+shift. Ma ktos jakis pomysł ? rozwiązanie pewnie jest proste jak drut :P z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 lathe jest tylko dla spline i nurbsów ... innej metody niz obracanie o iles tam stopni nie znam ;] przeciez to 5 min roboty pozniej tylko zweildowac wieszcholki i wszystko ... tylko nie wiem w czym problem skoro juz to zrobiles ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 dlaczego się nie da zrobić za pomocą rotate+ shift ? ustawiasz pivot point (zakładka hierarchy -> affect pivot only) na samym dole tego wycinka (czyli na środku przyszłego basa) ustawiasz rotate na local i powinno być ok, potem tylko attachem wszystkie kawałki łączysz i weldem spawasz vertexy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3,14-ter Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 mozna jeszcze przez array Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziurawy Napisano 27 Luty 2005 Autor Share Napisano 27 Luty 2005 no macie racje :-) też sobie kurde szukam problemów, eh dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi