sartr Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 mam takie proste pytanie - jak mam dołączyć rączke bipeda do obiektu tak, że jak ruszam obiektem to mi sie rusza rączka bipeda??? (max r5, CHS 3.1) dzieki z góry
Reanimator Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 To Ci sie nie uda. Biped to caly rig ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami. Jak chcesz kontrolery, to sam sobie zrob szkielet.
sartr Napisano 4 Marzec 2005 Autor Napisano 4 Marzec 2005 a niedało by sie tego jakoś obejść..naprzykład urąbać bipedowi łapki i dołożyć kości czy cos w tym stylu??? albo moze jest na to co chce zrobić owiele prostrzy sposób a ja kombinuje niepotrzebnie. Chodzi mi o coś takiego: Biped idzie z karabinem którego trzyma obiema rekami - karabin jest przyłaczony (select and link) do prawej dłoni bipeda i teraz chce zrobić tak ze jak ruszam prawą reka animując karabin to lewa niech cały czas podąza za karabinem. Jak to zrobić?
F/X Napisano 4 Marzec 2005 Napisano 4 Marzec 2005 Pewnie że jest taka opcja: biped --> Zakładka motion --> keyframing tools -->anchor left albo right arm gorzej z zastosowaniem bo nigdy mi jeszcze się nie udało przyłączyć ręki do obiektu
sartr Napisano 5 Marzec 2005 Autor Napisano 5 Marzec 2005 nie no anchor spoko ale zostaje w miejscu a nie przy obiekcie........
GrafMax Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Sartr, panel motion---->Key Info (po zaznaczeniu dłoni, czy tez innek części ciała którą chcemy przypisac do obiektu) ---->Zakładka IK---->klikasz na ikonkę z białą strzałką i wzkazujesz obiekt do którego przypisujesz----->zaznaczasz Object, a w IK Blend dajesz wartość 1,0 i wsjo ;) Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się