Skocz do zawartości

character studio


sartr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a niedało by sie tego jakoś obejść..naprzykład urąbać bipedowi łapki i dołożyć kości czy cos w tym stylu???

albo moze jest na to co chce zrobić owiele prostrzy sposób a ja kombinuje niepotrzebnie. Chodzi mi o coś takiego: Biped idzie z karabinem którego trzyma obiema rekami - karabin jest przyłaczony (select and link) do prawej dłoni bipeda i teraz chce zrobić tak ze jak ruszam prawą reka animując karabin to lewa niech cały czas podąza za karabinem. Jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że jest taka opcja:

biped --> Zakładka motion --> keyframing tools -->anchor left albo right arm

 

gorzej z zastosowaniem bo nigdy mi jeszcze się nie udało przyłączyć ręki do obiektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sartr, panel motion---->Key Info (po zaznaczeniu dłoni, czy tez innek części ciała którą chcemy przypisac do obiektu) ---->Zakładka IK---->klikasz na ikonkę z białą strzałką i wzkazujesz obiekt do którego przypisujesz----->zaznaczasz Object, a w IK Blend dajesz wartość 1,0 i wsjo ;)

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności