Jump to content

character studio


sartr
 Share

Recommended Posts

a niedało by sie tego jakoś obejść..naprzykład urąbać bipedowi łapki i dołożyć kości czy cos w tym stylu???

albo moze jest na to co chce zrobić owiele prostrzy sposób a ja kombinuje niepotrzebnie. Chodzi mi o coś takiego: Biped idzie z karabinem którego trzyma obiema rekami - karabin jest przyłaczony (select and link) do prawej dłoni bipeda i teraz chce zrobić tak ze jak ruszam prawą reka animując karabin to lewa niech cały czas podąza za karabinem. Jak to zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Pewnie że jest taka opcja:

biped --> Zakładka motion --> keyframing tools -->anchor left albo right arm

 

gorzej z zastosowaniem bo nigdy mi jeszcze się nie udało przyłączyć ręki do obiektu

Link to comment
Share on other sites

Sartr, panel motion---->Key Info (po zaznaczeniu dłoni, czy tez innek części ciała którą chcemy przypisac do obiektu) ---->Zakładka IK---->klikasz na ikonkę z białą strzałką i wzkazujesz obiekt do którego przypisujesz----->zaznaczasz Object, a w IK Blend dajesz wartość 1,0 i wsjo ;)

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy