Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam takie proste pytanie - jak mam dołączyć rączke bipeda do obiektu tak, że jak ruszam obiektem to mi sie rusza rączka bipeda???

(max r5, CHS 3.1)

dzieki z góry

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To Ci sie nie uda. Biped to caly rig ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami. Jak chcesz kontrolery, to sam sobie zrob szkielet.

Napisano
  • Autor

a niedało by sie tego jakoś obejść..naprzykład urąbać bipedowi łapki i dołożyć kości czy cos w tym stylu???

albo moze jest na to co chce zrobić owiele prostrzy sposób a ja kombinuje niepotrzebnie. Chodzi mi o coś takiego: Biped idzie z karabinem którego trzyma obiema rekami - karabin jest przyłaczony (select and link) do prawej dłoni bipeda i teraz chce zrobić tak ze jak ruszam prawą reka animując karabin to lewa niech cały czas podąza za karabinem. Jak to zrobić?

Napisano

Pewnie że jest taka opcja:

biped --> Zakładka motion --> keyframing tools -->anchor left albo right arm

 

gorzej z zastosowaniem bo nigdy mi jeszcze się nie udało przyłączyć ręki do obiektu

Napisano
  • Autor

nie no anchor spoko ale zostaje w miejscu a nie przy obiekcie........

Napisano

Sartr, panel motion---->Key Info (po zaznaczeniu dłoni, czy tez innek części ciała którą chcemy przypisac do obiektu) ---->Zakładka IK---->klikasz na ikonkę z białą strzałką i wzkazujesz obiekt do którego przypisujesz----->zaznaczasz Object, a w IK Blend dajesz wartość 1,0 i wsjo ;)

Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności