Napisano 3 Marzec 200520 l mam takie proste pytanie - jak mam dołączyć rączke bipeda do obiektu tak, że jak ruszam obiektem to mi sie rusza rączka bipeda??? (max r5, CHS 3.1) dzieki z góry
Napisano 3 Marzec 200520 l To Ci sie nie uda. Biped to caly rig ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami. Jak chcesz kontrolery, to sam sobie zrob szkielet.
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor a niedało by sie tego jakoś obejść..naprzykład urąbać bipedowi łapki i dołożyć kości czy cos w tym stylu??? albo moze jest na to co chce zrobić owiele prostrzy sposób a ja kombinuje niepotrzebnie. Chodzi mi o coś takiego: Biped idzie z karabinem którego trzyma obiema rekami - karabin jest przyłaczony (select and link) do prawej dłoni bipeda i teraz chce zrobić tak ze jak ruszam prawą reka animując karabin to lewa niech cały czas podąza za karabinem. Jak to zrobić?
Napisano 4 Marzec 200520 l Pewnie że jest taka opcja: biped --> Zakładka motion --> keyframing tools -->anchor left albo right arm gorzej z zastosowaniem bo nigdy mi jeszcze się nie udało przyłączyć ręki do obiektu
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor nie no anchor spoko ale zostaje w miejscu a nie przy obiekcie........
Napisano 4 Maj 200519 l Sartr, panel motion---->Key Info (po zaznaczeniu dłoni, czy tez innek części ciała którą chcemy przypisac do obiektu) ---->Zakładka IK---->klikasz na ikonkę z białą strzałką i wzkazujesz obiekt do którego przypisujesz----->zaznaczasz Object, a w IK Blend dajesz wartość 1,0 i wsjo ;) Powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto