Skocz do zawartości

Jak uzyskać materiał blachy dachówkopodobnej


Tores

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem. Nałożyłem materiał na dach i wyglał on dobrze dopóki nie dodałem gąsiorów. Ten po prawej strasznie się świeci (rys.1). Zmieniłem dla tego jednego gąsiora parametry materiału (rys.2) jest ok, ale co jeżeli będę potrzebował animację zrobić. Zna ktoś może ustawienia materiału dla tego typu elementów, bo już od testowania komputer mi się przegrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no ladna dachowka :) moim zdaniem powinienes poprobowac ze zwiekszaniem specular level niz z glossiness bo blacha swieci bardziej cala poweierzchnia niz pojedynczymi odblaskami. pozatym wydaje mi sie ze blachowdachowka ma mnie wyrazne rowki poziome :) a tak na marginesie jest jakis pugin do robienia takiej dachowki?? co ja robie zawsze model w CADzie i renderuje w maxie. Moze w jakims innym programiw sie da to lepiej zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwiększałem specular level znikały mi odblaski na pozostałej części blachy i wychodził cały dach za ciemny. Używam standardowego materiału z cieniowaniem Multi-Layer i i kombinowałem z jednym i drugim levelem ale żadnego dobrego efektu nie uzyskałem. Ale nie wiem czy światła nie przestawię bo kierunek padania promieni świetlnych akurat powoduje największe odbicia na tym jednym elemencie właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności