kyoq Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Hej, prosze o nakierowanie mnie na prawidlowy tok myslenia ... Problem polega na tym aby wprowadzic w ruch glowe, planuje to zrobic symulujac miesnie (kilkanascie podstawowych). jakich modyfikatorów wybrac aby efekt koncowy byl bardzo realistyczny ? Wolalbym morfera nie dotykac, bo ogranicza mnie, tzn dziala na zasadzie gotowych poz, wolalbym cos lepszego tzn. wprowadzic najwazniejsze miesnie i sterowac nimi. thx
sartr Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 zainteresuj sie ACT...niebawiłem sie tym ale może Ci sie przydać pzd
kyoq Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 moja praca docelowa bedzie prowadzila do act :) takze prosilbym o porady w jaki sposob sie za to zabrac ?
kyoq Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 efekt koncowy ma wygladac tak, ze po wprowadzeniu glowy w scene, wciskam przycisk i miesnie mi sie ukladaja automatycznie, i reszta to tylko ruszanie suwakami, czy rzeczywiscie morpher jest super i jedyny aby to zrobic ? jak zaczne sie bawic morpherem to bede musial kopiowac siatke tyle razy iule bede chcial miec puz, czyli kombinacje wprowadzonych inna metoda miesni. Pozatym nie wiem czy da sie morphera zautomatyzowac.
GrafMax Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Morpher jest w dużym stopniu zautomatyzowany. Po za tym wystarczy Ci kilka bazywych mimik siatki, by uzuskać różnorodność w animacji. Pamiętaj, ze selekcjonując różne obszary siatki, możesz biekty bazowe, dowolnie ze sobą mixować, zmienaijąc wartości suwakami.
F/X Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 Nic się samo nie zrobi. Morpher jest najlepszy do mimiki. Zrozum...dużo prościej będzie zrobić tradycyjnymi metodami, niż kombinować z sówakami
sartr Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 czemu nie, sówaki pod morphera zawsze mozna sobie podpiąć - bardzo fajna sprawa
kyoq Napisano 18 Marzec 2005 Autor Napisano 18 Marzec 2005 piszac zautomatyzowanie mam na mysli 1 klikniecie myszka i gotowe, reszta to program w maxscript ktory stworzy mi suwaki do robienia mimiki :) gdy bede to chcial zrobic uzywajac morphera i bede chcial miec wiele poz bazowych dodatkowo zakladajac ze kazda glowa ma duzo wierzcholkow to po skopiowaniu glowy n razy na scenie pojawi sie tyle obiektow ze max moze kleknac przy slabym kompie, gdy nie bede uzywal morphera tylko modyfikator skin to sprawa sie ma prosciej wg mnie:)
sartr Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 i skin i morpher idą przemiennie......a jak chcesz coś zrobic jednym kilknięciem myszy to odpuść sobie tą branże....sorry ale albo Cie nierozumiem albo szukasz magicznego "oneklik" plugina którego niema
GrafMax Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 to nie baw sie w maxa- on jest prymitywny! znajdź sobie profesjonalny soft, który zrobi za ciebie animacje. Proponuje też jakiegoś chracter generatora, który wymodeluje ci postaci, jakiś programik do ustawiania świateł w scenie (oczywiście fiendly-user, czyli jednym kliknięciem), aaa i nie zapomnij o PlotScript - aplikacja pisząca scenariusze filmowe, działa na zasadzie suwaków - super sprawa :] powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się