Ka21k Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Chyba wywaliło mi temat? Jeśli to z winy niepoprawnego tytulu to juz sie poprawiam. Wiec jeszcze raz. Postanowilem popracowac nad swoimi umiejetnosciami w zakresie modelingu i renderingu i oto probka. Prosty kubek, lyzeczka, HDRI. Niestety nie wyszlo tak jak bym sobie tego zyczyl. Moze ktos z was ma pomysl jak to jeszcze bardziej urealnic? Edit: Probowalem wymienic mape HDRI na inna i teraz dzieja mi sie takie rzeczy podczas renderingu jak na drugiej fotce. Co moze byc przyczyna? Czasami jak laduje mape HDRI w slot to jest maksymalnie biala.
Pawelkos Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Tu masz tutka z ktorego sie dowiesz jak poprawic te artefakty: http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/gabry_hdri_tut/_contents/index.html
xeav Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Ładna praca. Ja bym tu jeszcze łyżkę przeskalował.
WToreK Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Hmm, a ja mam wrazenie jakby ten kubek mial zaraz 'zjechac' z tej ceraty, dziwne uzlozenie kamery, jakies przekzywienie.. (?). Poza tym ladnie, calkiem realistycznie wyglada, jak to jeszcze poprawic? hmm, chyba przy takim 'zoomie' nie bardzo mozesz juz cos dodawac, no chyba ze jakis ladny nadruk na kubek - potrenujesz teksturowanie. A i ew. cos jeszcze w tle + DOF. Pozdrawiam
polka dot Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 ty kseroboyu mogles chociaz inny kolor kubka dac :P joke ;>
rudylew Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Panowie za zdrowie pań wypijemy ja pije z kufla a jak ktoś chce to i z żółtego kubeczka (możemy siorbać).:):):):) A tak ogólnie to fajny ten kubek mam w domu taki sam ale niebieski.
Ka21k Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 Tu masz tutka z ktorego sie dowiesz jak poprawic te artefakty.... No rewelacja. Wprowadzilem lekka poprawka(mam nadzieje). Zmniejszylem zooma i chyba rozbuduje ta scenke o jakies dodatkowe przedmioty za kubkiem, a na koncu sprubuje dodac jakies rozmycie w tle. Jesli mi sie uda rzecz jasna :D Pierwszy raz uzywam HDRI wiec prosze o wyrozumialosc jezeli nie wyglada to tak jak powinno. Pozdrawiam.
Gość raminez Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 kadr poprawiony ..ale telyzeczki na stole osobiscie bym wyzucil ...i staral sie zmienic teksture polozenia ..oczywiscie twoja wyglada jak obrus z gumy ale mysle ze ciekawie wygladalo by to na marmurowym blacie lub kafelkach ...ale to tylko moje sugestie..pozdro
Ferdkowaty Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Pisałem wcześniej, żebyś nałożył na kubeczek logo Lipton to by dopiero fajnie wyglądało, ale teraz tez jest super. Mozesz dodać np gorącą herbatę i parę w kubeczku. Ciekawie ten obrazek wygląda, bardzo mi się podoba.
Pawelkos Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Ciesze sie ze pomogl :) Nalej cos do tego kubka i stanowczo za duzo tam tych lyzeczek pozdro
Ka21k Napisano 14 Marzec 2005 Autor Napisano 14 Marzec 2005 Witam. Jesli chodzi o lyzeczki to mialo to wygladac tak jakby pojemnik na sztucce sie przewrocil i stad ten caly balagan. Jak na razie doszedl pojemnik i kawalek ... (tostera???). :D Podczas renderingu wyskoczyly mi jakies dziwne artefakty w postaci jasnych kropek w lewej czesci obrazka i pojemnik ma sztucce zrobil sie jakis taki zbytnio zuzyty. W zamierzeniu mial byc plastikowy. Bardzo chetnie nalal bym cos do tego kubka ale za bardzo nie wiem jeszcze jak. Jesli ktos ma jakies sugestie co najlepiej uzyc do tego celu (modelowanie plynu?, plugin?, reaktor?) to bardzo prosze o podzieleniesie swoja wiedza. Tym czasem pozdrawiam.
Pawelkos Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 No pewnie najlepszy pewnie bylby reaktor ale sie na nim nie znam, a c tego co widze to twoj kubek jest walcem to wstam po prostu drugi walec- szybko latwo i skutecznie, a jesli chcesz miec idalnie do pasowane to ja to zrobilem co booleanami pozdro
Lumpy Napisano 15 Marzec 2005 Napisano 15 Marzec 2005 W tym wypadku najprościej będzie modelować płyn. Polecam poprostu walec (jw). Możesz dodać jakiś noise na jego powierzchni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się