Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Jak zmniejszyc liczbe verteksow bez utraty \"kraglosci\" linii ??
sikham Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 proponuje zrobić od nowa i niemartwić się że nadkola są kańciaste bo jak dasz msmooth to się zaokrąglą :) a i modelowanie ze splainów polega na tym że narpierw robisz w miarę prostą siatkę a potem ją zagęszczasz bo jak zrobisz tyle wertexów ile ty to się zgubisz i guzik zrobisz [piwo]
Pablo Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 aby zrobic okragle kanty muissz na punkcie ( vertex) wybrac prawym guzikiem myszy Beizer i po sprawie :))) potem mozesz sobie go jescze modyfikowac do zadowlajcaej okraglosci pozdr
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 zabieram sie do pracy dzieki wam :) za jakis czas kolejny ubdejt a tak na marginesie jak zrobic dobry lakier ?? mam vary-a
Nimrod Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Poszukaj w dziale textury, tam ktoś pisał właśnie o lakierze dla vraya, jeżeli się nie myle.
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Poszukalem znalazlem i jak narazie zrobilem przymiarke na kolor kroty wam pasuje ?? ja mam narazie duzo czasu ( modeluje odnowa :( ) wiec jeszcze moge zmienic kolor ale moj faworyt to zielony :).Mozecie mi powiedziec jeszcze ( poczatkujacy jestem no :)) skad te dziwne ciapki ?? na podlodze i scianie i jak je zredukowac ... na poczatek idzie kolor czarny..
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 czerwony lekko wpadajacy w fiolet juz jest :)
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 zielony jak juz wspomnialem moj faworyt aaaaaa jeszcze pytanko jak zrobic felke moze jaki plugin ( len jestem ) :)
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 niebieski ale to subarka nie bedzie wiec chyba odpada ..
Marcin_ps Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 i to juz chyba ostatni jest dosc pozno 23:57 a do sql czeba jutro wstac :( okej wszelkie pomoce i propozycje mile widziane za jakis czas updejt ale juz ten wlasciwy :) ( zeby tylko nie zrabali zabardzo [mruga] )
Pablo Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 mysle ze do tego typu fury bedzie pasowal lakeir albo 1 albo ostatni :)))...i zrob najpirw ja dopiero mysl o lakierze heh pozdr
Marcin_ps Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 i stalo sie to co wczesniej myslalem ze sie nie stanie stalo sie :P modeluje nurbsami :) moze cos juztro wrzuce z wypocin.Bardzo mi sie podoba ta metoda moge sobie robic punktow ile chce :P ok to do upayta za niedlugo [heej]
Marcin_ps Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 aaaaaaaaaa zapomnialem dodac ze nikt mi dalej nie odpisal co z tymi ciapkami z vraya ?? co
Pablo Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 Marcin jesli masz przy tych renderach jakies zrodlo swiatla i wlaczone rzucanie cieni....to ustaw cienie typu Ratraced Shadows to nie powinno byc jjuz tych ciapek:) pzodr P.S. kiedy 2 odslona?:]
Pablo Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 no niezle :)))..tylko powiedz mi dlacezgo jest ta przerwa na masce w poziomie?? pzodr
Marcin_ps Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 nic sie nie boj przerwy nie bedzie :) wszystko pod kontrola aaa i nie paczcie tez na to bo ta fura co robie to model z 98r blueprinty mam od modelu troszku nowszego wiec pwene detale beda sie roznic to do kolejnego ubdata [spox]
Marcin_ps Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 No na dzis juz chyba tyle znajde wolny czas to bedziemy jechac dalej :) aaa nikt nic dalej nie wiem co z tymi felgami ?? jak je robic a jesli chodzi o ciapki to nawet dalem ten RCS i nic to nie dalo :(.Rowkow nie bedzie :P wszystko ladnie pieknie bedzie.Oka to ja uciekam papsy[papapa]
STANEK Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 Fajnie ,fajnie ale albo mi się zdaje albo maska za stromo podchodzi do szyby.W tym aucie maska idzie łagodniej (tak mi się wydaje) Pozdrowienia.
Marcin_ps Napisano 9 Maj 2003 Autor Napisano 9 Maj 2003 Pablo specjalnie dlaciebie zblizenie na laczenie blachy tak beda laczone poszczegolne elementu karoserii ale ostatnio wpadl mi do glowy ciekawy pomysl zobaczymy co z tego wyjdzie :) a co do maski to jes chyba ok moze to rendery takie dziwne ...
Marcin_ps Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 dzis mniejwiecej polaczylem przednia czesc samochodziq do qpy ale jak juz mowilem ze mam pomysla tak auto bedzie wygladac trochu inaczej niz te wszystkie na forum szczegoly juz wkrotce i potrzebuje jakis dobry tutek do texturowania plisss
Marcin_ps Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 dzis z rana troszq zrobilem zabieram sie teraz za drzwi hmmm no i moj pomysl chyba wypali jednak bo mi sie tylu nie chce robic :P.I nadal mam problemy z texturami i vrayem poczebny jakis dobry tutorial do tych dwoch rzeczy naraz no i ten lakier jak dam bez mapy hdri to widzicie jakie efekty jakis taki sztuczny a jak dam mape hdri to reszta rzeczy jakas kolorowa wychodzi pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcin_ps Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 Pierwszy renderek brazilem :) vray idzie do konta.A poczebuje wsumie all o brazilu bo na slepo ustawialem jak cos i piszcie cokolwiek bo nie mam motywacji!!
Pablo Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 hmm..jesli chodzi o lakier w brazilu to wystarczy w zupelnosci car-paint :)))) co do modelu...pokaz siatke to cos napisze:) pozdr
PENdzel Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 dobrze :) - choc nie mam czerwonego koloru dzis na monitorze mysle ze jest gucio :)
Marcin_ps Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 hmmm siatka leci ale nie wiem jak ustawic zeby nie pokazywal tych z tyl wiec narazie taka aaa i wezcie pod uwage ze to moje 1 auto i moja 1 tak praca wogole wczesniej tylko boxy i inne pierdulki
Pablo Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 siateczka spx :))))..tylko mala rada....unikaj trojkatow...bo potem mesh smoth zle sobie z nimi radzi...min. na belce... pozdr
Marcin_ps Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 staram sie Pablo ale czasem poprostu nie chce mi sie odnowa wszystkiego robic wiec zostawiam trojkata czy 2 a co do tego mojego pomyslu to bedzie tak fura bedzie w garazu wpolzaslonieta jakas plachta bo mi sie nie chce robic tylu :P i w garazu beda jakies pierdoly mechanika wiecie o co chodzi wiec nie pozostaje nic inneog jak tylko czekac na kolejnu ubdejt ...
Marcin_ps Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 ostatnio nie mam zabardzo czasu ale w sobote cos wykombinuje bo nic ostatnio tu nie wrzucilem :( ale dzis z rana przed sql pobawilem sie lakierem jakis taki mi wyszedl aa oponka nie jest moja [spox]
Marcin_ps Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 a jak zrobic swiatla jaki material zeby byly realistyczne ??
pg Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 hmm, moim skromnym zdaniem reflektory samochodowe to jeden z NAJTRUDNIEJSZYCH jego elementow i zadko widzialem realistycznie zrobione:(ja sam nie umiem jeszcze i ciagle mysle o nich i odkladam je na sam koniec mojego peżocika:) tu masz link, do jednego tutsa o reflektorkach, sam reflektor moze zrob inaczej, ale material na szybke jest prosciutki i calkiem fajnie sie prezentuje http://www.3dcar.kg/tutorial/less02.htm
Marcin_ps Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 pg wielkie dzieki napewno mi ten tutorial pomoze :) ale swiatelka sobie zostawie na koniec autka skoro juz pomagacie to moze pomozecie mi jeszcze jak zrobic plachte bo czesc samochodu bedzie przykryta :) czekam na odpowiedz
Marcin_ps Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 bylem wczoraj w szkole (nic w tym dziwnego :)) ale wlaczylem sobie na szkolnym kompie forum zeby zobaczyc na mojego vipa czy mi ktos nie napisal ( to szczegol ze wogole nic nie wpisujecie :( ) ale nie o to mi teraz chodzi na szkolnych monitorach moje obrazki sa straszne jasne ( a jasnosc na monitorach jest ustawiona bardzo dobrze ) z koleii na moim monitorze mam ok wszystko i jasnosc tez mam ustawiona optymalnie.Dlatego mam do was pytanie jak to jest u was ponizej macie 2 obrazki ktory lepiej wam na monitorach wyglada.1 obrazek to jasnosc bardzo dobra dlamnie a 2 mniej wiecej dla tego szkolnego monitora wybierajcie ja sie dostosuje bede najwyzej pociemniej moje prace....
Marcin_ps Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Andree chyba cos ci sie pomylilo ze 1 jest zaciemny bo to na odwrot.2 to pociemniona wersja 1 :) ale zgory dzieki ze sie wpisales bede teraz przyciemnial swoje prace...
Marcin_ps Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Andree no dobrze ze sie chociaz do winy przyznales :P a co do ubdejtow to gdzies blizej poniedzialku bedzie cos takze nie pozostaje nic innego jak czekac
kulexy Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 10x bardziej mi sie podopba ten 2, po pierwsze lepiej wyglada a po 2 wyglada realistyczniej... pozdr - KulexY![piwo]
Marcin_ps Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 KulexY tenx ale to ten sam obrazek co 1 tyle ze pociemniony w photoshopie teraz juz wiem ze ja mam inny kineskop monitora niz wy wiec bede musial pociemniac ale to zaden klopot
honzik Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 noo modelik całkiem niezły jak na razie - rendery też niczego sobie [rotfl2] - pozdrowionka
Marcin_ps Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 eh dopiero co wrocilem jest 23 30 caly dzien na nogach :( jak jutro wstane wogole to cos ubdejtne a jak nie to bedziecie musieli czekac p.s. thx za pozytywne opinie ale do konca projektu jeszcze dluga droga
Marcin_ps Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 jak widac wstalem a to oznacza ze moze cos zaczen tam robic bo juz teche sie moj vip zakurzyl ok to ja uciekam pozniej tu zerkne [papapa]
Marcin_ps Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 kawaleczek tylu znaczy srodka :p zeby nie bylo ze nic nie daje
Marcin_ps Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 sikham lakier to zwykly brazilowy car paint :) a moge sie podoba wogole ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się