David14 Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 widziałem jak w video tutku gość dawał blueprinty na plane i sie nierościągały tylko były w takich samych wymiarach, jak ja daje to sie samo dopasowywóje
slayer2004 Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 No właśnie, jakim cudem. Jak ja chce odpowiednio dopasować blueprinty, nigdy mi się to idealnie nie udaje :/ Potem cały model mi sie kaszani .
David14 Napisano 17 Marzec 2005 Autor Napisano 17 Marzec 2005 pomoże ktoś w końcu, jak ktoś nie zrozumiał to chodzi oto że: daje plane około 400x400 blueprint jest powiedzmy na 300x250 i umnie sie rozciąga do końca plane`a a u gościa na tutorialu zostaje wymiar 300x250
David14 Napisano 17 Marzec 2005 Autor Napisano 17 Marzec 2005 przyglądnij sie tutkowi na 3d-palace.pl o robieniu audi, on tam nie daje uvw map
Tores Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 Dlatego nie dał uvwmap bo zrobił blueprinta 512x512 i kwadratowy plane. Drugiego blueprinta zrobił 1024x512 i plane prostokątny 2xkwadrat. Obejrzyj dokładnie jak on to robił w photoshopie. A jak nie chcesz inaczej to musisz zastosować bitmap fit w uvwmap i wyłączyć tile w material editor.
Jim mee Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 tak ... kolo w phto przod i tyl dał 512x512 , a boki zapisywał chyab w 1024x1024. W maxie potworzył plany po 200x200 , a na top i side dał 400x400
miszcz Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Zrób tak żeby tekstury front i back miały takie same rozdzielczości, top miał taką szerokość jak front i back, a side taką długość jak top. Później zrób plane-y o rozmiarach takich jak tekstury na nie nakładane. Złóż to tak jak trzeba i powinno być elegancko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się