Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

widziałem jak w video tutku gość dawał blueprinty na plane i sie nierościągały tylko były w takich samych wymiarach, jak ja daje to sie samo dopasowywóje

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pomoże ktoś w końcu, jak ktoś nie zrozumiał to chodzi oto że: daje plane około 400x400 blueprint jest powiedzmy na 300x250 i umnie sie rozciąga do końca plane`a a u gościa na tutorialu zostaje wymiar 300x250

Napisano

Dlatego nie dał uvwmap bo zrobił blueprinta 512x512 i kwadratowy plane. Drugiego blueprinta zrobił 1024x512 i plane prostokątny 2xkwadrat. Obejrzyj dokładnie jak on to robił w photoshopie. A jak nie chcesz inaczej to musisz zastosować bitmap fit w uvwmap i wyłączyć tile w material editor.

Napisano

tak ... kolo w phto przod i tyl dał 512x512 , a boki zapisywał chyab w 1024x1024. W maxie potworzył plany po 200x200 , a na top i side dał 400x400

Napisano

Zrób tak żeby tekstury front i back miały takie same rozdzielczości, top miał taką szerokość jak front i back, a side taką długość jak top. Później zrób plane-y o rozmiarach takich jak tekstury na nie nakładane. Złóż to tak jak trzeba i powinno być elegancko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności