Napisano 17 Marzec 200520 l widziałem jak w video tutku gość dawał blueprinty na plane i sie nierościągały tylko były w takich samych wymiarach, jak ja daje to sie samo dopasowywóje
Napisano 17 Marzec 200520 l No właśnie, jakim cudem. Jak ja chce odpowiednio dopasować blueprinty, nigdy mi się to idealnie nie udaje :/ Potem cały model mi sie kaszani .
Napisano 17 Marzec 200520 l Autor pomoże ktoś w końcu, jak ktoś nie zrozumiał to chodzi oto że: daje plane około 400x400 blueprint jest powiedzmy na 300x250 i umnie sie rozciąga do końca plane`a a u gościa na tutorialu zostaje wymiar 300x250
Napisano 17 Marzec 200520 l Autor przyglądnij sie tutkowi na 3d-palace.pl o robieniu audi, on tam nie daje uvw map
Napisano 20 Marzec 200520 l Dlatego nie dał uvwmap bo zrobił blueprinta 512x512 i kwadratowy plane. Drugiego blueprinta zrobił 1024x512 i plane prostokątny 2xkwadrat. Obejrzyj dokładnie jak on to robił w photoshopie. A jak nie chcesz inaczej to musisz zastosować bitmap fit w uvwmap i wyłączyć tile w material editor.
Napisano 25 Marzec 200520 l tak ... kolo w phto przod i tyl dał 512x512 , a boki zapisywał chyab w 1024x1024. W maxie potworzył plany po 200x200 , a na top i side dał 400x400
Napisano 28 Marzec 200520 l Zrób tak żeby tekstury front i back miały takie same rozdzielczości, top miał taką szerokość jak front i back, a side taką długość jak top. Później zrób plane-y o rozmiarach takich jak tekstury na nie nakładane. Złóż to tak jak trzeba i powinno być elegancko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto