Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moja nowa pracka w toku narazie wygląda dość mrocznie ale mam nadzieje że dojdzie jeszcze parę świateł no niewiem. Przydało by sie troche syfu na podłodze i jakieś zbite lustro ale to sie jeszcze zobaczy może wpadniecie na jakiś pomysł i podpowiecie mi jakiś fajny element.

 

Pozdr. Wolff.

 

3ds max 7.0 Vray

Pentium IV prescott 3.0

Asus P4P800 se

1 gig ram ( 2 x 512 ram ddr twinmos dual chanell )

ATI radeon 9800 pro

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wolff, jak na mój gust to wszystko jest ok, prócz tej żarówki, która wisi, moim zdaniem daje za mało światła jak na taką żarówkę zawieszoną w takim miejscu, tak poza tym to spox

Napisano

No narazie wygląda fajnie, nawet bardzo, przy tym świetle.... ciekawe jak to będzie wyglądać przy większym...... rozjaśnij troche, dodaj jakieś gazety może porozrzucane, opakowania po żarciu, pudełko po pizzy..... ja to tak widze :)

Napisano

Ja myślę, że coś będzie chroniło ludzką prywatność od reszty bunkru, no chyba, że to bunkier jednoosobowy to spox. Niby taki zimny i odrażający, a jednocześnie ciepły i sprawiający poczucie bezpieczeństwa. Czy po lewej stronie będzie telewizor plazmowy ? :P

Pozdrawiam

Napisano

Sprzet to masz... moge sobie pomarzyc o czym takim.

Co do scenki to nie wiem po co ta zarowka tam, skoro sa takie wielkie halogeny na scianach?

Napisano

materiał betonu kuleje. to czerwone po prawej nie pasuje - kanapa hydrant?

za to oświetlenie bardzo ładne, chociaż możesz dodać jakieś żółtawe lampy naścienne w głębi korytarza., dodadzą scence urody.

pozdro

Napisano

Wypaśna scenak...mam w sumie tylko jedne "ale" ta żarówka i jej kabel:

1. rzeczywiścia daje zamało światła (jak nie chcesz oświelać to zrób ją nie zapaloną tylko taka żarzącą sie jak by miała za mało prądu)

2. jeśli ta scenka ma utrzymac ten klimat to nie tnij ją prostymi długimi liniami...ten kabel od rzarówki tu wszystko niszczy...fajnie by było jak byś go naprzykład naderwał...puścił are iskierek z tamtad i dzike temu rzarówka też by troche mogła przygasnąć :)

Napisano

Golum ma racje, dac mu soczek. A te jarzeniowki na scienie chyba daja za duzy rozblysk w porownaniu do ilosci swiatla w pomieszczeniu. Albo mniej glow albo wiecej swiatla. I bym zrezygnowal z czysto bialego swiatla jezeli chcesz nadac troche ponurego klimatu.

Napisano

Pozwole się wtrącić..

Ale wydaje mi się, że te kable i rury od lewego kaloryfera wchodzą w ścianę, tak jakoś dziwnie(wg. mnie powinna być tam jakaś mała dziura)...to moje zdanie :)

Napisano

No i nowe problemy sie zaczynaja coś jest nie tak z unwarpem u mnie bump jakiś badziewny wychodzi . nic nie rozumiem. Troche syfu na podłodze i jakieś butelki ale wydaje mi sie że to i tak troszke za mało . No nic jeszcze dwie godzinki pracy i bedzie spoko mam nadzieje. Narazie jakieś łącznie 12 h nad scenka.

 

Pozdrawiam i czekam na konstruktywne uwagi.

 

Ps. Aha ma może ktoś jakąś texturke koronki bo chciałem tam jakąs zasłonkę jakąś walnąć. Może być nie koronka ale jakiś fajny materiał czekam na kontakt na gg.Z góry dziekuje.

 

Render time około 45 min 3dsmax 7.0 sp.1 ,V-ray, P.S

 

Pentium IV Prescott 3.0

Asus P4P800 SE

1 gig ram ( TwinMos ddr dual chanel 2 x 512 )

ATI Radeon 9800 pro

Napisano

Teraz jest juz ciekawiej. Ale lampy tym razem wygladaja jakby sie palily ale zywym plomieniem (szczegolnie te na wprost). Bump troche chyba za duzy po prostu. Moze tekstura jest slabej rozdzielczosci? Te mury bym zmatowial chyba ze jest tam az tak wilgotno.

pozdr

Napisano

No txturki mają rozdzielczość 5000 na 6000 przy 300 dpi ale to przy rozdzielczości ekranowe 72 i tak jest nie ważne może ja po prostu cos żle w tym unwarpie ustawiłem

A co do lamp na wprost to może masz Dr. eA troche racji postaram sie to poprawić.

Napisano

No...podoba mi sie. Przynajmniej niema tej żaróweczki:] No tylko tej butelki bym tak nie klad prawie na środku taki jeden elemen zabardo sie nie kopponuje...albo chocia ja przewróć. Podobałko mi sie to wcześniejsze światł (białe) dawało zarąbisty kontras i dla mnie to tworzyło ten klimacik...no ale może sie myle. ten pomysł z oponą na klamce mi sie nie podoba, ale nic:) Obólnie to praca mi sie bardzo podoba.

Napisano

hehe golum co do światła to jeszcze sie pomęcze ale nie wiem czy zrobie białe może troszke przesadziłem z tym ciepłym walorem ale jeszcze zobaczymy. A co do opony to ja nie widze jej nigdzie może troszkę masz za bardzo wybujałą wyobraźnie ale to bardzo dobrze bo własnie o to chodzi żeby każdy z was postrzegał tą scenke na swój własny sposób. dzieki i pozdr.

Napisano

no tak tylko że są one rzeczywiście trochę rozmazane, ogniste, weź jeszcze nad kiblem jakąś śmieszną spłuczkę wymodeluj, w sumie to czemu tak ogólnie ciemno?

 

pozdro

Napisano

No i dodałem jeszcze zasłonke troche mało koronkowa ale może być przynajmniej koronka hehe ale światło troche zmieniłem i teraz jest ciut za ciemno a poprawiania oświetlenia nie uznaje w photo shopie bo zwykle wychodzą jakieś bugi no nic już powolutku kończę z tą scenka chyba że ktoś z was zwróci mi na coś uwagę to bede poprawiał. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty a wszystkim którzy udzielali sie w moim wipe szczerze dziękuję.

 

 

3ds max 7.0 sp.1 V-ray render time ( gi= high 2h15min ale gi=medium 45min. różnicy nie widać a czas dwa razy dłuższy)

 

Pentium IV Prescott 3.0

Asus P4P800 SE

1 gig ram ( TwinMos ddr dual chanel 2 x 512 )

ATI Radeon 9800 pro

 

pozdr.

Napisano

Jak dla mnie to za ciemno.... wygląda to taj jakbyś chciał ukryc niedoróbki (jak to w niektórych grach robią), daj trochę jaśniej.

Ja bym tam łóżko wstawił, albo lepiej zwykły, stary materac leżący na podłodze z jakimś starym kocem :D....... opakowanie po pizzy itp rzeczy.

Ogólnie praca (jak dla mnie) ma naprawde niezły klimat..... no ale za ciemno, mało widać (przypomina mi to gre DOOM III), rozjaśnij troche. Pzdr.

Napisano

Zgadzam sie z przedmowca. Troche rozjasnij, dodaj pare przedmiotow i bedzie mega :P

Ja bym nawet moze pokusil sie o wiekszy syf w stylu Silent Hill`a, bo jakos mi sie ta pracka kojarzy z ta gra. Ale ogolnie wypas:D

Pozdro i pracuj dalej.

Napisano

no i teraz światło mi się podoba. Jeszcze może bym ta firaneczke troche postrzepił...albo nie wieszał na całej długości tej rurki tylko zerwij z jednej strony żeby wisiał ten koniec. Pudełka to zły pomysł:/ ale loeciutki rozjaśnienie w prawym rogu sie przyda...można my tam cos wstawić...ale nie mam pomysłu co:] (może lepiej nic:) Wraca wyjątkowo mi sie podoba. :D

Napisano

No i wrzucam kolejny tym razem jest prawie dobrze z oświetleniem ale troche mi zasłonke wypaliło może racja oberwe reactorem jeszcze troszke tą firanke żeby nie było tak pięknie i jeszcze musze zrobić jakieś mocowanie tej zasłony do rury. hehe coś sie wymyśli. Co sądzicie o tym zakurzonym materacu mi osobiście pomysł Bigera bardzo przypadł do gustu dzieki. jeszcze troszke nad nim popracuje i dodam jakiś rzucony koc i bedzie spoko tak myśle no i chyba bedzie koniec bo zaczyna sie robić ciasno w tej scence. Ta sciana bunkra ....racja troszke sie za bardzo świeci zmienie to . Dzieki wszystkim za śledzenie wątku jest mi bardzo miło.

 

Pozdr.

Napisano

fajny klimacik, a pozatym chyba za bardzo ściany wydają się mokre, myśle że mniejsze nasilenie reflection by bardziej zbiżyło render do fotorealizmu.

Napisano

daj w nią troche zycia ...

 

ja bym dodal tam jkąś osobe ... siedzącą na kiblu w zdołowanej pozycji lub stojąca nad umywalką ...

 

swietne oswietlenie ... i klimat tez robi swoje ...

 

tylko prosze dokończ ją jak trzeba i niech ci nie chodzą mysli po glowie typu "juz koniec bo mi sie nie chce" ;]

 

mi sie ostatnio malo zeczy podoba a twoja sioe zalicza do tych skromnych scen ;]

Napisano

Dzieki Marcin bede sie starał zobaczymy co z tego wyjdzie eh ale postać no zobaczymy co wyjdzie dzieki dzieki.

LHT tak też wyżej napisałem dzieki .

Napisano

I kolejne próby tym razem renderowałem już z gi ustawionym na medium i dlatego śiatła tak wyglądają ale final i tak bedzie robiony na very high wiec bedzie ok. Dodałem jeszcze postać tak na próbe nie wiem chciałem sprawdzić jak sie sprawdzi pomysł marcina hehe . Zobaczymy własnie sie robi drugi render z inna postacią może bedzie lepiej bo z tą coś jest nie tak nie wiem może sie komuś spodoba. dzieki za posty i dam update za jakąs godzinke.

 

Pozdr.

 

3ds max 7.0 Vray

Pentium IV prescott 3.0

Asus P4P800 se

1 gig ram ( 2 x 512 ram ddr twinmos dual chanell )

ATI radeon 9800 pro

 

ps może ktoś wie jak wstawić obrazek tak jak to kiedyś było żeby odrazu był na stronie a nie trzeba było klikac na te miniaturki. za odpowiedz z góry dzieki.

Napisano

No coraz bardziej mi się podoba:) ta postać to dobry pomysł (grac dla Marcina) i tez w niezłym miejscu...na kiblu zabardzo my się rzucała w pczy. ta jej pozycja troche mi nie pasuje(jak lalka wygląd) może można by spróbowac walnąc ją na materaz...ale nie leżąca. no i jeszcze z tą firaneczka coś można zrobić (najlepiej naderwać) a materaz...fajny:) ale ja bym sobie na nim widział pleśń, albo sprężyne ... albo wogóle jakaś dziurke to by było chyba lepiej:) z niecierpliwością czekam na dalsze updaty:D

Napisano

Fakt.. klimatyczna praca.

 

Nie podobają mi się te czarne dziury na rogach. Zalewają 1/3 pracy nic do niej nie wnosząc. Gdyby pojawiały się tam zarysy jakiś przedmiotów (bardzo delikatne) lub cokolwiek innego. Miejsca te nadal mogły by zostać bardzo ciemne. Teraz jednak jest to taka nijaka próżnia.

 

Pracy nadal brakuje realizmu który uwiarygodnił by scenę. Są miejsca ciekawe i kiepskie, wyglądające jak screen z Far Cry. Np. Ciężkie pancerne drzwi po lewej wyglądają jak plastikowe.

Praca traci na takich detalach jak rura biegnąc przy ścianie na której wisi firanka (obrus czy cokolwiek innego ;) ). 10min roboty na dodanie jej kilku detali, mocowań i poprawienie materiału. Praca zyska troszkę realizmu.

To samo z drzwiami pancernymi i "monumentalną" rurą od spłuczki .

Słabe wygładzanie posadzki zwalam na szybki, poglądowy rendering do wip`a.

 

Powodzenia w dalszej pracy. Jak na razie wygląda bardzo obiecująco.

Napisano

No i teraz ta postać lepiej sie prezentuje bardzo fajnie tylko włosy jeszcze zrobie mokre i pozlepiane i bedzie ok ale martwi mnie to że cały cieżar pracki przeniósł sie na lewą strone musze postawić coś ciężkiego po prawej stronie może stary zniszczony kredens pomyślimy narazie zostawiam ten etap do waszej oceny .Wieczorkiem pewnie jakiś update ale jak zwykle pewnie koło 24 więc do zobaczenia. Wszystkim dzieki bardzo za śledzenie moich poczynań w tym wymagającym wiele cierpliwości i szczęścia programie. hehe.

 

pozdr.

 

3ds max 7.0 Vray

Pentium IV prescott 3.0

Asus P4P800 se

1 gig ram ( 2 x 512 ram ddr twinmos dual chanell )

ATI radeon 9800 pro

 

render time 1h 12minut

docelowo render 1280 1024 bedzie tapetke na pulpicik hehe ale do konca jeszcze troche pracy

Napisano

Dzieki Batou twoje uwagi zostaną wprowadzone w życie ale potrzebuje troche czasu faktem jest że textur rur wogle nie ruszłem od początku mojej pracki jest z pewnościa dużym uchybieniem ale spoko damy rade mam dużo czasu a jest jeszcze sporo do zrobienia. pozdr.

Napisano

Kurcze no nie wiem ta postac sie bardzo dziwnie prezentuje tam w rogu. moze lepiej by bylo gdy sie czolgala do tego materaca :) Ale praca jako calosc na 4/6 :D

 

Pozdrawiam

Napisano

Pmysł z kredensem mi sie nie podoba:]...a pomysł z czołganiem...bradzo ciekawy...ale dodało by to tej pracy dynamizmu, a ja bym ją postrzegał raczej jako taką spokojną, cichą i toche przygnembi9ającą. ta postać chyba nie powinna być w tamtym rogu...dalej sie będe uierał że powinna być gdzieś przy materacu i nalepiej z podkurczonymi nogami:)

Napisano

A co masz coś przeciwko temu? Jakbyś nie zuważył to zawsze pisze ile czasu mi zajmuje render wiec dla niektórych może być to żródłem informacji czy w taki sprzęt warto inwestować. A tak wogóle to ciekawe dlaczego na everomtion i w innych serwisach tego typu na świecie ludzie też piszą na jakim sprzęcie pracują ?? pewnie nie chwala sie kompem bo przecież sprzęt jest i tak do bani tylko najzwyczajniej starają sie przybliżyć jaki sprzęt w jakim czasie radzi sobie ze scenką ja osobiście dzieki takim informacją wiedziałem czego nie kupować. A jeżeli chciałbym sie chwalić to uwierz mi, mam czym tylko po co??

No ja narazie nad dyplomkiem muszę poracować i jakiś aneks z malarstwa zrobić hehe więc update jakiś większy bedzie w tygodniu. A dla ciebie Batonku wpiszę pełan specyfikację jednego i tego drugiego komputerka który obok mnie stoi może ktoś z tego skorzysta. Nara i pozdr. :)

Napisano

Nom fajnie fajnie – nawet bardzo ale ja bym ta postać wywalił bo mi się wydaje jakbyś jakieś wydumane przesłanie chciał nieść. : )

Jeśli chodzi o specyfikacje

To mnie to osobiscie drażni jak ludzie piszą takie rzeczy bo dobrze wiem ze twoje 1gb ramu jest dwa razy lepsze od mojego 512 ale spox nie mam nikomu za zle jak- sobie sprawie stacje robocza to tez sobie napisze. : )

Napisano

Co do specyfikacji to mozna np. okreslic czy scenka jest dobrze zoptymalizowana czy jest balagan. Pozatym wiadomo do kogo sie zglosic z prosba o render skomplikowanej sceny:)

Napisano

Hehe Dr .eA Jak bym umiał w nowym v rayu uruchomić rendering sieciowy to "no problem" możecie mnie wykorzystać tzn mojego kompa . hehe Dobra no nic może racja na koniec napiszę ile sie renderowało i z jakimi ustwaieniami gi i świateł tak żeby było wszystko wiadomo i wtedy zobaczycie że ten komp bedzie sie z renderkiem meczył conajmniej 10 godzin wiec nie ma w nim nic nadzwyczajnego. Co do scenki pani "SHI"

to mam zamiar jedna zrobić z postacią drugą bez i wtedy zobaczymy która scenka bedzie lepsza . No to do pracy narka i pozdr.

Napisano

taki tam update w chwili wytchnienia i meczu sie zrobiło dodałem kilka nowych modeli zrobiłem z prawej strony ciemniej dzieki czemu scenka tzn kompozycja mniej kuleje no oceniajcie pracę może podsuniecie jakiś dobry pomysł zdaje sie na was bo mi zaczyna już ta scenka grać na nerwach wiem że sporo tu niedociągnięć postaram sie porawić jeszcze textury szczególnie sciany z boku i podłogi oraz zrobię nowe textury rur i popracuje nad nowymi mocowaniami dla nich tak żeby nie były identyczne więc tak serio to zrobie sporo textur od nowa tylko czasu brak i pomysłow . no nic pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia z niecierpliwościa czekam na korektę z waszej strony.

 

respect

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności