Jump to content

jak uzyskac taki efekt


and6412
 Share

Recommended Posts

To mój pierwszy post na tym forum ,więc na samym początku chciałbym się przywitać.

HEJ! ;-)

 

Mam takie pytanko, bo kompletnie nie wiem jak to ugryźć:

Jak uzyskać taki efekt:

image01.jpg

Chodzi mi o to że elementy oddalone od kamery są rozmyte.

Moze ma ktos jakis tutorial do tego, albo mozna to wytlumaczyc w paru slowach. Jak sie ten efekt wogóle nazywa?? ;-)

 

Z góry dzieki za odp.

Link to comment
Share on other sites

hej, dzieki za pomoc ;-)

Wlasnie jestem na etapie odnawiania znajomosci z 3DS bo kiedys (jeszcze w liceum) maniakalnie byłem od niego uzależniony, ale po paru latach wiedza a przede wszystkim wprawa wyfrunęła ;-). Także bede pewnie wiecej pytań zadawał niż odpowiadał.

 

PS.

Kurde niewiele się zmieniło od czasów r3 ;-) albo jeszcze do tego nie doszedłem ;-D

Link to comment
Share on other sites

ok tak zrobie, ale na razie szukam jak zrobic jakąś efektowną/realistyczna trawe która nie zabija mojego biednego PC ;-) bo za pomocą scater'a trawniczek renderuje sie pol nocy (bez skomplikowanego oswietlenia ;-) ).

Kiedys dawno temu byl taki plugin ktory robil trawe za pomoca efektu atmosferycznego i wychodzilo to naprawde fajnie z dalszej odległości i nie moge go skubanego znaleźć.

Link to comment
Share on other sites

vray fur (musisz miec Vraya), shag: fur / hair (musisz miec shaga), vray displacement mod (o ile nie bedzie to animacja) i tez musisz miec Vraya ;]

 

PS. jesli ten obrazek ktory pokazales w pierwszym poscie masz z plytki total textures ... ;] a nie z netu ... to jest tam rowniez bonus tutorial jak dokladnie krok po kroku osiagnac taki efekt ;]

 

pozdrawiam i witam na forum ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy