Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wimodeluj ją zwyczajnie tu najprościej cylinder + kilka extrudów w sumie to 1 ;) i na to shapemerge w tym mijscu co zaznaczyłeś robisz splinea w kształcie rurki a ta opcja ci wymodelowaną dopasuje

 

było już kiedyś tylko nie jak zrobić rurke z line albo coś takiego ;) search sie kłania

Napisano

Słabo widać. Jesli rurka jest o przekroju gwintu to można to zrobić helixem a jeżeli nie (np. rura odkurzacza) to proponuje splajnem narysować przekrój i wyloftować.

Napisano

ok bede kombinowal ale mowcie troche jasniej, bo mi jeszcze niec ni emowi tekscik w stylu "Spline + shapemerege + costam + costam" pozdro ;)

 

Sitham gdzie jest ta opcja shepemerge??

Napisano

DraB sorki ale naplotłem takie głupoty w poprzednim poście że głowa boli (tak to jest jak sie oczka kleją i spać trzeba iść) ;) shape merge służy do czego innego i znajduje sie w create/compound obiects (tam gdzie boolean)

 

mój sposób na to to dać wymodelowanej tej rurce modyfikator pathdeform i jako patch wybrać odpowiednio przygotowanego splinea

 

ps. nieznam żadnego Sitham'a :P

Napisano

jak sie ma dużo czasu (cierpliwosci dokładności...) :), to można się bawić narzędziami na przemian extrude i bevel (bevel z wysokością 0 i outline np. +1/-1) albo, jak ktoś to tu już dorze powiedział włącz opcje przyciągania do grid points i tworzysz taki szlaczek jakby kwadratow, a na końcu dodajesz modyfikator lathe




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności