DraB Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 Wie ktos jak zrobic rurke?? Taką jak zaznaczona na obrazku? Myslalem myslalem i nie wymyslilem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 wimodeluj ją zwyczajnie tu najprościej cylinder + kilka extrudów w sumie to 1 ;) i na to shapemerge w tym mijscu co zaznaczyłeś robisz splinea w kształcie rurki a ta opcja ci wymodelowaną dopasuje było już kiedyś tylko nie jak zrobić rurke z line albo coś takiego ;) search sie kłania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa21_ Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 Słabo widać. Jesli rurka jest o przekroju gwintu to można to zrobić helixem a jeżeli nie (np. rura odkurzacza) to proponuje splajnem narysować przekrój i wyloftować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 zwykly spline, nadaj mu grubosc i ewentualnie convert to editable mesh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 zrobic hose i spline, na hose dac path deform modifier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 29 Marzec 2005 Autor Share Napisano 29 Marzec 2005 ok bede kombinowal ale mowcie troche jasniej, bo mi jeszcze niec ni emowi tekscik w stylu "Spline + shapemerege + costam + costam" pozdro ;) Sitham gdzie jest ta opcja shepemerge?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 DraB sorki ale naplotłem takie głupoty w poprzednim poście że głowa boli (tak to jest jak sie oczka kleją i spać trzeba iść) ;) shape merge służy do czego innego i znajduje sie w create/compound obiects (tam gdzie boolean) mój sposób na to to dać wymodelowanej tej rurce modyfikator pathdeform i jako patch wybrać odpowiednio przygotowanego splinea ps. nieznam żadnego Sitham'a :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 cudowny ten minigun rodem z syndicate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 30 Marzec 2005 Autor Share Napisano 30 Marzec 2005 Napisz to w WIP LHT ok? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 jak sie ma dużo czasu (cierpliwosci dokładności...) :), to można się bawić narzędziami na przemian extrude i bevel (bevel z wysokością 0 i outline np. +1/-1) albo, jak ktoś to tu już dorze powiedział włącz opcje przyciągania do grid points i tworzysz taki szlaczek jakby kwadratow, a na końcu dodajesz modyfikator lathe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi