Skocz do zawartości

Pojazd 3D: WH40k Rhino [podejscie 2]


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Moze niektorzy pamietaja (mam nadzieje, ze nie...) nieszczesna scene, ktora kiedys tu pokazywalem:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9488

 

Stwiedzilem, ze troche kicha zeby model, ktory generalnie uwazam za udany kisil sie w takim otoczeniu i w takich teksturach. Zrobilem od nowa tekstury, materialy, wydlubalem nowa scene i pokazuje co wyszlo. Moim zdaniem jest lepiej niz bylo, choc zdaje sobie sprawe, ze do ideału to tu jeszcze sporo brakuje. O ile z samych tekstur Rhino jestem zadowolony, to nie jestem pewien poprawnosci kompozycji, poza tym troche pustawo chyba jest.

 

Jesli ktos chce zobaczyc nieoteksturowany model i referencje, to sa w podanym wyzej watku.

 

Wersja w wyzszej rodzielczosci jest tu:

http://www.michalkonwicki.webpark.pl/rhino_full.jpg

 

Soft to max+vray i photoshop

 

Czekam na opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ogólnie modele super ale tekstury wydają mi się nieodpowiednie. Blacha pojazdu jakby zamalowna rdza a wygląda to na nowy pojazd. Gąsienice za to gładkie jak w bransolecie od zegarka a powinny być najbardziej zniszczone. Gryzie mnie też duża kanciatość niektórych krawędzi. Kontrastu dodałbym trochę bo rzeczywiście robi się monotonny rendering i zmienił bym ujęcie bo to nie jest najciekawsze. Ogólnie bardziej bym zbliżył kamerkę do pojazdu bo za dużo nią chcesz objąć terenu, w którym nic się ciekawego nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności