Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesto w pracach model znajduje sie na neutralnym tle, np. samochod/strzykawka/szklanka/aparat itp. sa na bialym, szarym tle. Bardzo mi sie to podoba, ale nie potrafie zrobic tego w 3ds maxie. Jak zrobic takie 'miekkie' tlo?

Od czego to zalezy? (mam nadzieje ze zrozumieliscie)

 

Pzdr, Wojtek

 

Beginner, fully beginner...

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
Mozesz ustawic pod obiektem duzego plaina czy jak to sie tam nazywa zrenderowac to pobrac kolor z krawedzi tego plaina i ustawic go jako tlo w envoierment. Przynajmniej ja tak robilem:)

 

 

Ale mam to zrenderowac z tym obiektem? Czy tylko samo podloze

(plain)?

Napisano

A jakiego rendera używasz?

Z dawnych przyjaźni z brazil'em kojarzę, że miał coś takiego jak ground plane, którego włączenie mogło dać podobny efekt, ale tutaj zgaduję, gdyż od dawna z brazil'em nie mam styczności

 

Natomiast inna metoda, to w rendering->enviorement wstawić jako tło, gradienta, czy cokolwiek innego (przygotowanego w ps'ie, czy proceduralną mapę z max'a - pełna dowolność).

W scenie umieścić obiekt i plane'a, oświetlić i na plane nałożyć materiał 'matte/shadow'. Ta technika pozwoli Ci uzyskać efekt, o który pytasz, a dalej prowadzi do kolejnych ciekawych rozwiązań (załącznik)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności