y2d Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 Witam, mam do zrobienia wizualizacje pewnego produktu. Jednym z elementow jest projektor laserowy, ktory jest wbudowany w urzadzonko. Przeszukalem internet w poszukiwaniu tutkow na temat animacji projekcji laserowych i znalazlem jeden plugin - laser converter firmy pangolin. jednak kosztuje 1000$ wiec szukam czegos tanszego ;] Jesli chodzi o tutka jak zrobic laser ze strony max3d.pl to owszem, promien jest swietny, ale uwazam, ze narysowanie tym promieniem obrazka, ktory widoczny bylby w pojedynczej klatce jest w maxie nie mozliwe lub okolo niemozliwe ;] Szukam dlatego jakiegos sposobu na projekcje obrazkow, ksztaltow lub czegokolwiek, co by przypominalo obraz rysowany wiazka lasera. probowalem nadawac projection map i volume light dla swiatla, ale efekt niezadowalajacy pozdrawiam i dzieki z gory za (p)odpowiedzi
kozioo Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 Pokaż jakies zdjęcie, bo nie jestem pewien o jaki efekt chodzi ;)
y2d Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 na przyklad: http://www.lumalaser.com/images/samples/Graphics-Xwing-large.jpg lub http://www.gemsnfx.com/lasers-i/stealthpic3.jpg efekt skanera jakby. ciezka sprawa jak dla mnie laser musi rysowac ksztalty, czyli np jak na pierwszym zdjeciu objechac cala sciezke zostawiajac rysunek za soba ale majacze hehe ;] pozdrawiam
sbx Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 jesli animowac to poczytaj o "Particle Flow" daje duze mozliwosci i zapewne przy dokladnych efektach bardzo obciazy twoj procesor :)
y2d Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 w obciazaniu procka mam wprawe :D zastanawialem sie nad partice flow przez chwile, ale widze, ze bede musial zastanowic sie przez dluzsza, bo nie mam pojecia jak to zrobic, ale pewnie sie da ;) pozdrawiam
sbx Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 duzym skrocie podpowiem ci ze w ze powinienes: 1. zbudowac obiekt np. poly ktorego "Edge" beda tworzyly docelowy kszalt i morfowaly w inne ksztalty (bo chyba tak chcesz zrobic) 2. w particle flow kierujesz czasteczki do tego obiektu za pomoca "position object" ustawiasz w nim jako emiter ten obiekt ktory bedziesz morfowac, "Lock On Emitter", "Animated Shape", "Location: Edges" 3. dadajesz wiele innych ustawien i kombinujesz z nimi do skutku :) 4. obracasz ten morfowany obiekt bo lasery podczas pokazow zawsze sie obracaja :) to tak na szybko, bardzo mozliwe ze jest lepszy spob ktory nie przyszedl mi do glowy pozdrawiam
y2d Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 dzieki, daje mi to dosc jasny kierunek kombinowania :) pozdrawiam
kozioo Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 Można też tak: emisja czastek w formie płaskiej wiązki obiekt, ktory ma sie ukazac jest deflectorem (jest niewidoczny dla kamer) cząsteczki po trafieniu na deflector spawnują nowe, które sie swiecą (glow z video posta?)
y2d Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 wlasnie cwicze particle flow, jeszcze tego nie uzywalem. na razie musze sprawic, zeby czateczki wedrowaly po krawedziach, zamiast zatrzymac sie w miejscu po urodzeniu. wieczorem wglebie sie glebiej w funkcje, ale wyglada na to, ze to dobry kierunek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się