Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

mam do zrobienia wizualizacje pewnego produktu. Jednym z elementow jest projektor laserowy, ktory jest wbudowany w urzadzonko.

 

Przeszukalem internet w poszukiwaniu tutkow na temat animacji projekcji laserowych i znalazlem jeden plugin - laser converter firmy pangolin. jednak kosztuje 1000$ wiec szukam czegos tanszego ;]

 

Jesli chodzi o tutka jak zrobic laser ze strony max3d.pl to owszem, promien jest swietny, ale uwazam, ze narysowanie tym promieniem obrazka, ktory widoczny bylby w pojedynczej klatce jest w maxie nie mozliwe lub okolo niemozliwe ;]

 

Szukam dlatego jakiegos sposobu na projekcje obrazkow, ksztaltow lub czegokolwiek, co by przypominalo obraz rysowany wiazka lasera.

 

probowalem nadawac projection map i volume light dla swiatla, ale efekt niezadowalajacy

 

 

pozdrawiam i dzieki z gory za (p)odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli animowac to poczytaj o "Particle Flow" daje duze mozliwosci i zapewne przy dokladnych efektach bardzo obciazy twoj procesor :)

Napisano
  • Autor

w obciazaniu procka mam wprawe :D zastanawialem sie nad partice flow przez chwile, ale widze, ze bede musial zastanowic sie przez dluzsza, bo nie mam pojecia jak to zrobic, ale pewnie sie da ;)

 

pozdrawiam

Napisano

duzym skrocie podpowiem ci ze w ze powinienes:

 

1. zbudowac obiekt np. poly ktorego "Edge" beda tworzyly docelowy kszalt i morfowaly w inne ksztalty (bo chyba tak chcesz zrobic)

2. w particle flow kierujesz czasteczki do tego obiektu za pomoca "position object" ustawiasz w nim jako emiter ten obiekt ktory bedziesz morfowac, "Lock On Emitter", "Animated Shape", "Location: Edges"

3. dadajesz wiele innych ustawien i kombinujesz z nimi do skutku :)

4. obracasz ten morfowany obiekt bo lasery podczas pokazow zawsze sie obracaja :)

 

to tak na szybko, bardzo mozliwe ze jest lepszy spob ktory nie przyszedl mi do glowy

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzieki, daje mi to dosc jasny kierunek kombinowania :)

 

pozdrawiam

Napisano

Można też tak:

emisja czastek w formie płaskiej wiązki

obiekt, ktory ma sie ukazac jest deflectorem (jest niewidoczny dla kamer)

cząsteczki po trafieniu na deflector spawnują nowe, które sie swiecą (glow z video posta?)

Napisano
  • Autor

wlasnie cwicze particle flow, jeszcze tego nie uzywalem. na razie musze sprawic, zeby czateczki wedrowaly po krawedziach, zamiast zatrzymac sie w miejscu po urodzeniu.

 

wieczorem wglebie sie glebiej w funkcje, ale wyglada na to, ze to dobry kierunek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności