Jump to content

Projektor laserowy


y2d

Recommended Posts

Witam,

 

mam do zrobienia wizualizacje pewnego produktu. Jednym z elementow jest projektor laserowy, ktory jest wbudowany w urzadzonko.

 

Przeszukalem internet w poszukiwaniu tutkow na temat animacji projekcji laserowych i znalazlem jeden plugin - laser converter firmy pangolin. jednak kosztuje 1000$ wiec szukam czegos tanszego ;]

 

Jesli chodzi o tutka jak zrobic laser ze strony max3d.pl to owszem, promien jest swietny, ale uwazam, ze narysowanie tym promieniem obrazka, ktory widoczny bylby w pojedynczej klatce jest w maxie nie mozliwe lub okolo niemozliwe ;]

 

Szukam dlatego jakiegos sposobu na projekcje obrazkow, ksztaltow lub czegokolwiek, co by przypominalo obraz rysowany wiazka lasera.

 

probowalem nadawac projection map i volume light dla swiatla, ale efekt niezadowalajacy

 

 

pozdrawiam i dzieki z gory za (p)odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

w obciazaniu procka mam wprawe :D zastanawialem sie nad partice flow przez chwile, ale widze, ze bede musial zastanowic sie przez dluzsza, bo nie mam pojecia jak to zrobic, ale pewnie sie da ;)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

duzym skrocie podpowiem ci ze w ze powinienes:

 

1. zbudowac obiekt np. poly ktorego "Edge" beda tworzyly docelowy kszalt i morfowaly w inne ksztalty (bo chyba tak chcesz zrobic)

2. w particle flow kierujesz czasteczki do tego obiektu za pomoca "position object" ustawiasz w nim jako emiter ten obiekt ktory bedziesz morfowac, "Lock On Emitter", "Animated Shape", "Location: Edges"

3. dadajesz wiele innych ustawien i kombinujesz z nimi do skutku :)

4. obracasz ten morfowany obiekt bo lasery podczas pokazow zawsze sie obracaja :)

 

to tak na szybko, bardzo mozliwe ze jest lepszy spob ktory nie przyszedl mi do glowy

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Można też tak:

emisja czastek w formie płaskiej wiązki

obiekt, ktory ma sie ukazac jest deflectorem (jest niewidoczny dla kamer)

cząsteczki po trafieniu na deflector spawnują nowe, które sie swiecą (glow z video posta?)

Link to comment
Share on other sites

wlasnie cwicze particle flow, jeszcze tego nie uzywalem. na razie musze sprawic, zeby czateczki wedrowaly po krawedziach, zamiast zatrzymac sie w miejscu po urodzeniu.

 

wieczorem wglebie sie glebiej w funkcje, ale wyglada na to, ze to dobry kierunek

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy