Mcode Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Zrobiłem ten modelek po obejrzeniu pracki: Christian Noir Stein Obiekt 3D : "BEARHUNTER" SH Autocannon Może mój model nie jest taki fajny jak jego ale sie starałem. Ocieniajcie to ostro bym poznał wasze zdanie. Lecz jeszcze nie zrobiłem texturki bo szczerze mówiąc nie umiem tego robić. P.S. W postach podpowiedzcie mi w czym zrobić texturkę i jak.
Generał Tatarin Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 chmm... Ja specem od grafiki nie jestem, ale mnie to na amatorkę wygląda.... (zresztą sam jestem amatorem :) ) Dobra rada: Znajdź sobie Mentora (nauczyciela) jest to lepsze od 100 tutków, więcej można się nauczyć.
Ka21k Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 sam model mocno odbiega od referki. Na referce wyglada o wiele ciekawiej. Koniecznie popraw to jeszcze. Przydalo by sie troche wiecej szczegolow, bylo by bardziej ciekawie. Teksturki namaluj np: w Photoshopie. Polecam video tutoriale 3DBuzz. Wszystko ladnie pokazane od poczatku do konca.
Mcode Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Napisano 10 Kwiecień 2005 OK dzięki za rady poprawie i wsadze na posta z texturką.
Hatred Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 nom w sumie, na poczatek powinienes popracowac nad wiernym odwzorowywaniem konceptu (np te rurki wieksze, to cos pod lufa itd.) nie zniechcecaj sie, od czegos czeba zaczynac!
kurt_hectic Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 poki co ja bym w ogole na forum nie pokazywal pracy ktora jest w 40% skonczona > wez ja na warsztat i dokoncz, wtedy pogadamy.
Mcode Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Napisano 10 Kwiecień 2005 Chce powiadomić że zaczełem prace poprawkowe.
Generał Tatarin Napisano 11 Kwiecień 2005 Napisano 11 Kwiecień 2005 kurt_hectic - Dobrze że nie trafiłeś na moją prace o space tytaniku :D
Baldack Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 a tak swoja droga to chyba ma troche za duzo poly....jak na nieukonczony model(nie jestem specem od gierowych projektoow) ale 1000poly i juz mamy przyzwoitego kolesia do zabica...tak zwane mieso armatnie. ten caly twoj projekt broni powinien sie zamknac w 500-600 ale ja nie jestem specem:P
Por@szek Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 to jak nie jestes specem czemu sie wypowiadasz?? Wszystko zalezy do czego. Jak robisz dla zabawy dla siebie to jakby miala nawet 3000 to nikt plakac nie bedzie.
Baldack Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 to jak nie jestes specem czemu sie wypowiadasz?? Wszystko zalezy do czego. Jak robisz dla zabawy dla siebie to jakby miala nawet 3000 to nikt plakac nie bedzie. to niech se robie hight poly i zamiesci ta prace w WIP...ja tylko doradzam a ty sie czepiasz...a tak wogoole najlepszy proszek to bryza ,bijacz:P:P
Mcode Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Baldack-W UT 2004 niekture bronie mają po 2900 a postacie po 3500. Więc spoko już troche poprawiłem model i z ostatnimi poprawkami powinienem się zmieścić w 1500-1600.
Mcode Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 To już model ostateczny tylko jeszcze texturki zrobie. Lecz będę miał z tym bo za bardzo nie umiem ich robić ;) Narazie to wystawiam razem ze zrobieniem i poprawkami zajeło mi to 4h Ale jak narazie się jeszcze ucze>>> Dobra więc obejżyjcie zdjątko i powiedzcie co sądziecie. A i jeszcze jedno czy ruchome texturki są dobre bo bym chciał ich użyć w modelu. Na tej kopule tylko takie ruchome zielone fale. Jak możecie to doradzcie co powinienem zrobić i jak!!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się