Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

właśnie - jakie mapy, gdzie i z jakimi (mniej-więcej) zastosować aby uzyskać efekt szkła (nie szyby, lecz np. szklanki, butelki)?

bo próbowałem coś, ale nigdy nie wychodziło :(

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 6,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem, na pewno trzeba zmiejszyć opacity, fallof w reflections (niskie wartości, powinno raczej mało odbijć) fallof do refraction (tutaj więcej). Diffuse oczywiście biały. No i to chyba wszystko. A no i speculara nie zapomnij dać, bo bedzie całkowicie nienaturalne.

Napisano
  • Autor

w takim razie polecacie V-Ray lub Brasil?

bo ja sie jeszcze tym (texturowaniem) nie zajmowalem i prosilbym o wskazowki

Napisano

Jedni wolą Brazila a inni V-ray`a to zalezy od ciebie jaki render jest dla ciebie najlepszy. Ja jade na vreju, bo brazil mi sie cos sypał :(

Napisano
standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10)

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem

 

ale zes powiedzial ... takie teksty to chyba gadaja ludzie, ktorzy od razu siedli na v-raya albo brazila albo nie znaja scanlina....

 

z materialem raytrace mozna wiele zrobic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności