Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

właśnie - jakie mapy, gdzie i z jakimi (mniej-więcej) zastosować aby uzyskać efekt szkła (nie szyby, lecz np. szklanki, butelki)?

bo próbowałem coś, ale nigdy nie wychodziło :(

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem, na pewno trzeba zmiejszyć opacity, fallof w reflections (niskie wartości, powinno raczej mało odbijć) fallof do refraction (tutaj więcej). Diffuse oczywiście biały. No i to chyba wszystko. A no i speculara nie zapomnij dać, bo bedzie całkowicie nienaturalne.

Napisano
standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10)

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem

 

ale zes powiedzial ... takie teksty to chyba gadaja ludzie, ktorzy od razu siedli na v-raya albo brazila albo nie znaja scanlina....

 

z materialem raytrace mozna wiele zrobic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności