Napisano 12 Kwiecień 200520 l właśnie - jakie mapy, gdzie i z jakimi (mniej-więcej) zastosować aby uzyskać efekt szkła (nie szyby, lecz np. szklanki, butelki)? bo próbowałem coś, ale nigdy nie wychodziło :(
Napisano 12 Kwiecień 200520 l Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem, na pewno trzeba zmiejszyć opacity, fallof w reflections (niskie wartości, powinno raczej mało odbijć) fallof do refraction (tutaj więcej). Diffuse oczywiście biały. No i to chyba wszystko. A no i speculara nie zapomnij dać, bo bedzie całkowicie nienaturalne.
Napisano 13 Kwiecień 200520 l Autor w takim razie polecacie V-Ray lub Brasil? bo ja sie jeszcze tym (texturowaniem) nie zajmowalem i prosilbym o wskazowki
Napisano 13 Kwiecień 200520 l Jedni wolą Brazila a inni V-ray`a to zalezy od ciebie jaki render jest dla ciebie najlepszy. Ja jade na vreju, bo brazil mi sie cos sypał :(
Napisano 13 Kwiecień 200520 l : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/GlassTutorial_001/GlassTutorial_001.zip http://www.3d-palace.com/forums/viewtopic.php?t=3912&highlight=glass
Napisano 13 Kwiecień 200520 l standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10) Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem ale zes powiedzial ... takie teksty to chyba gadaja ludzie, ktorzy od razu siedli na v-raya albo brazila albo nie znaja scanlina.... z materialem raytrace mozna wiele zrobic...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto