3dsmaxman Napisano 12 Kwiecień 2005 Share Napisano 12 Kwiecień 2005 właśnie - jakie mapy, gdzie i z jakimi (mniej-więcej) zastosować aby uzyskać efekt szkła (nie szyby, lecz np. szklanki, butelki)? bo próbowałem coś, ale nigdy nie wychodziło :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 12 Kwiecień 2005 Share Napisano 12 Kwiecień 2005 I podstawowe pytanie: w jakim renderze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2005 standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 12 Kwiecień 2005 Share Napisano 12 Kwiecień 2005 Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem, na pewno trzeba zmiejszyć opacity, fallof w reflections (niskie wartości, powinno raczej mało odbijć) fallof do refraction (tutaj więcej). Diffuse oczywiście biały. No i to chyba wszystko. A no i speculara nie zapomnij dać, bo bedzie całkowicie nienaturalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2005 w takim razie polecacie V-Ray lub Brasil? bo ja sie jeszcze tym (texturowaniem) nie zajmowalem i prosilbym o wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 13 Kwiecień 2005 Share Napisano 13 Kwiecień 2005 Jedni wolą Brazila a inni V-ray`a to zalezy od ciebie jaki render jest dla ciebie najlepszy. Ja jade na vreju, bo brazil mi sie cos sypał :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3,14-ter Napisano 13 Kwiecień 2005 Share Napisano 13 Kwiecień 2005 : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php http://www.splutterfish.com/sf/contrib/tutorials/GlassTutorial_001/GlassTutorial_001.zip http://www.3d-palace.com/forums/viewtopic.php?t=3912&highlight=glass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2005 wielkie dzieki, piotrek :) to jest to, czego szukalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacob B Napisano 13 Kwiecień 2005 Share Napisano 13 Kwiecień 2005 standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10) Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem ale zes powiedzial ... takie teksty to chyba gadaja ludzie, ktorzy od razu siedli na v-raya albo brazila albo nie znaja scanlina.... z materialem raytrace mozna wiele zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się