Skocz do zawartości

Jak stworzyć materiał - Szkło


3dsmaxman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem, na pewno trzeba zmiejszyć opacity, fallof w reflections (niskie wartości, powinno raczej mało odbijć) fallof do refraction (tutaj więcej). Diffuse oczywiście biały. No i to chyba wszystko. A no i speculara nie zapomnij dać, bo bedzie całkowicie nienaturalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowy render programu 3ds max 6.0 (f10)

Tutaj to sie nie licz z jakimś wyczesanym szkłem

 

ale zes powiedzial ... takie teksty to chyba gadaja ludzie, ktorzy od razu siedli na v-raya albo brazila albo nie znaja scanlina....

 

z materialem raytrace mozna wiele zrobic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności