pixelforge Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 (edytowane) Witamy. Poniżej zamieszczamy rendery z naszej nowej pracy - Renault Megane. Jeśli chcecie zobaczyć więcej renderów i inne nasze prace - zapraszamy na http://www.pixelforge.pl/portfolio Edytowane 29 Marzec 2009 przez pixelforge
Marcin Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 hehe calkiem fajna praca ... ale nie ejstem zwolennikiem pochyłych ujęc przy teoretycznie statycznej zawartosci ... dynamika ujecia psuje caly efekt ... ;] przy okazji jak zawsze wspominam przy ciekawych pracach , chcial bym jeszcze poczytac cos wiecej o tym modelu ... ile zajelo modelowanie ... jakim renderem , jaki czas renderu ... itp ;] aha jeszcze jedno ... mianowicie co do DOF`a ... przy tak duzym dofie ciezko jest uzyskac poprawnosc gabarytow przedstawianego modelu ... a napewno w zeczywistosci ogniskowa obiektywu musiala by byc ogromna dol takiego rozproszenia ... wiec proponuje jeszcze zmniejszenie dofa ... bo niewiele brakuje zeby model ten byl postrzegany jako miniatura ... moze nie co do ujecia nr.1 ale w drugim jest to jak dla mnie przesadzone ...
kozioo Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Ładnie, ale... trochę posmęce ;> Ale tylko na temat przedstawienia autka, bo sam model jest dobry. Bardzo dobry ;) DOF jest zupełnie nie potrzebny, podłoże miało wyglądac na wypukłe a jest sztucznie plaskie. Nie najlepiej wyszły materiały plastikow. Poza tym ładnie, chętnie bym zobaczył "normalniejszy" render, na białym tle.
curka Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 model super. wykonanie i materialy, wszystko na 5. ale patrzac na te rendery nie moge pozbyc sie wrazenia,ze to samochod zabawka. minaturka, jak powiedzial marcin. nie wiem czym to jest spowodowane. moze to tylko moje wrazenie? poza tym gratulacje :]
kap00ch Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 robi wrazenie :] jednak HDRI i to potega, model ladny, przygladnalbym sie ogumieniu z checia gdyby nie ten dof:/ materialy mozna by nieco podciagnac, szczegolnie plastiki, lakier trudno oceniac przez dofa i graina;/ co to dofa to wyglada albo jakby to byla miniaturka , albo jakby ktos walil fote z rubinara 500mm f6 + bokesh 8 listkowy :P spokojnie mozna dofa zmniejszyc tak do normalnych wartosci bo pracka i tak sie obroni, ogolem na prawde dobra pracka, zycze sukcesow :] ps. juz co mnie tak zaniepokoilo w 2 renderku :D dof jest jakby krzywo, raz nieostro, dwa zle przebiega plaszczyzna odcinania (dof byl recznie jakos? w PS?) a
polka dot Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 no ja tez sie przylacze, i powiem ze nawet nawet :> powtorze tylko w ramach solidarnosci - dof, podloze i nachylenie renderow.. ale tak pozatym to nawet fajny lakier wyszedl :> ps. w ile osob to ..robiliscie? :>
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 zgadzam sie z powyzszymi opiniami, tylko nie wiem co to za zółty element z boku na drogim renderze. Aha powiedz czy tego chrome'a to sam robiles czy juz miales. Jak sam robiles moglbys zdracic jak, potrzebuje dobrego chrome'a do mojej pracki. Pozdro
pixelforge Napisano 13 Kwiecień 2005 Autor Napisano 13 Kwiecień 2005 Umieściliśmy nowe rendery: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14792
Rekomendowane odpowiedzi