Posted April 14, 200520 yr Witam serdecznie. Glownie chodzi o ocene tego obrazka. Piszcie to dla mnie wazne... Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
April 14, 200520 yr po pierwsze wyeliminuj ten czarny kolor !! a poza tym można by troche oświetlenie poprawić
April 14, 200520 yr hmm.. co jest w szklance (?), bo na zwykla wode to nie wyglada.. i przedmiot po lewej.. hmm.. moim zdaniem przesadzone troszke odbicie.. no ale fajny pomysl :)
April 14, 200520 yr Author niestety probowalem na wszelkie sposoby i nic. tego czarnego kompletnie nie moge zniwelowac. tekstura jest chyba oki bo w innym przypadku ta sama tekstura jest idealna. moze to zalezy od grubosci tej szklanki- sam nie wiem. oswietlenie zmienialem w rozny sposob i tez nic. kombinowalem z ustwieniami reytrace i tez nic. juz mi pomyslow brakuje- moze ktos wie jak to zniwelowac ??
April 14, 200520 yr Hmm to może zassij sobie hdr'ka z głównej stronki (hdr przedstwiający kuchnie ;) I wrzuć do env i zobacz co się stanie ;) A może juz tam jest?? ;) Mi takie coś działo się nieraaz jak robiłem car painta, poprostu robiłem mat od początku i było dobrze. Nie wiem od czego tak się robiło :(
April 14, 200520 yr jak by nie patrześ zmniejsz odbicia na metalu i drewnie i zmień światła, widze że chyba masz 2 omni lub 2 direct/spot, jeśli renderujesz czymś konkretnym to do tej scenki pasowało by spore area light a z tym czarnym kolorem to jeżeli to nie enviroment to napewno coś w ustawieniach materiału musisz poszukać ... najlepiej daj mapke hdri jakiegoś wnętrza w enviroment materiału (a nie sceny)
April 14, 200520 yr Author jak dam area light to nie bedzie widac odbic kaustyki dla tekstury szkla. a o takie mocne odbiocia to w sumie mi wlasnie chodzilo. ale dzieki za ocene to wazne dla mnie. oceniajcie dalej
April 16, 200520 yr 1) za duzo tych czarnych odbić 2) blat za gładki i za bardzo się błyszczy 3) co to za odbicie na górze? 4) niby jest kaustyka ale jakaś taka dziwna... 5) fale w szklance zdecydowanie za małe
April 16, 200520 yr jak wyzej: 1. Za duze reflection materialow 2. Wlacz Antyaliasing. 3. nie powiedzialbym ze fale w szklance za male, ale chyba nienaturalne. Probowales puszczac krople do szklanki w 'realu' (:D) Jak nie to pobadaj. p.s. ten czarny kolor w pierwszym poscie - swietny pomysl ;P ;)
Create an account or sign in to comment