Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam serdecznie. Glownie chodzi o ocene tego obrazka. Piszcie to dla mnie wazne...

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

  • Replies 11
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

po pierwsze wyeliminuj ten czarny kolor !!

a poza tym można by troche oświetlenie poprawić

hmm.. co jest w szklance (?), bo na zwykla wode to nie wyglada.. i przedmiot po lewej.. hmm.. moim zdaniem przesadzone troszke odbicie.. no ale fajny pomysl :)

  • Author

niestety probowalem na wszelkie sposoby i nic. tego czarnego kompletnie nie moge zniwelowac. tekstura jest chyba oki bo w innym przypadku ta sama tekstura jest idealna. moze to zalezy od grubosci tej szklanki- sam nie wiem. oswietlenie zmienialem w rozny sposob i tez nic. kombinowalem z ustwieniami reytrace i tez nic. juz mi pomyslow brakuje- moze ktos wie jak to zniwelowac ??

Hmm to może zassij sobie hdr'ka z głównej stronki (hdr przedstwiający kuchnie ;) I wrzuć do env i zobacz co się stanie ;) A może juz tam jest?? ;) Mi takie coś działo się nieraaz jak robiłem car painta, poprostu robiłem mat od początku i było dobrze. Nie wiem od czego tak się robiło :(

jak by nie patrześ zmniejsz odbicia na metalu i drewnie

i zmień światła, widze że chyba masz 2 omni lub 2 direct/spot, jeśli renderujesz czymś konkretnym to do tej scenki pasowało by spore area light

a z tym czarnym kolorem to jeżeli to nie enviroment to napewno coś w ustawieniach materiału musisz poszukać ... najlepiej daj mapke hdri jakiegoś wnętrza w enviroment materiału (a nie sceny)

  • Author

jak dam area light to nie bedzie widac odbic kaustyki dla tekstury szkla. a o takie mocne odbiocia to w sumie mi wlasnie chodzilo. ale dzieki za ocene to wazne dla mnie. oceniajcie dalej

teraz to w szklance wyglada jak jakas rtec czy cus...

1) za duzo tych czarnych odbić

2) blat za gładki i za bardzo się błyszczy

3) co to za odbicie na górze?

4) niby jest kaustyka ale jakaś taka dziwna...

5) fale w szklance zdecydowanie za małe

jak wyzej:

1. Za duze reflection materialow

2. Wlacz Antyaliasing.

3. nie powiedzialbym ze fale w szklance za male, ale chyba nienaturalne. Probowales puszczac krople do szklanki w 'realu' (:D) Jak nie to pobadaj.

 

p.s.

ten czarny kolor w pierwszym poscie - swietny pomysl ;P ;)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy