Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dlaczego gdy renderuję złożoną scenę z obiektami high poly, to powiwia mi się okienko z informacją że pojawł się błąd i aplikacja 3ds max7 zostanie teraz zamknięta...? Gdy natomiast zmniejszę wartość ms do 2 (z 3), albo usunę ze sceny kilka obiektów, udaje mi się wyrenderować obraz. Używam v raya 1.46.12,ale to chyba nie waże, a i chyba to te nie wina sprzętu - 1Gb RAM, 3,2 GHz , GForce fx 5950 (256 Mb)...

Czy da sie tego jakoś uniknąć?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem tkwi w pliku wymiany - 3dmax potrzebuje dużo wolnego miejsca na dysku twardym na plik wymiany i przy bardziej złożonych scenach potrafi wywalić właśnie taki komunikat albo odrazu się wyłączyć.Spróbuj zainstalować maxa na większej partycji lub wyczyścić dysk i dać maxowi więcej swobody.

 

Pozdrawiam

Napisano

jak modelujesz taka scene, to od samego poczatku staraj sie nie robic zbyt zlozonych objektow, dawaj meshsmooth na 2 a nie 3, nie dawaj objektow tam gdzie ich nie widac, itd.

przy czym nie wiem jak bardzo zlozona jest ta twoja scena. ale nawet jak ma sie dobry sprzet, to jednak trzeba dopasowac objetosc sceny do mozliwosci komputera, bo gdzies sa granice.

mozesz tez renderowac nie wszystko na raz, tylko czesciami, i potem w photoshopie zlozyc je ze soba.

Napisano

danilo2: to, ze masz tyle wolnego, ze nie znaczy ze tyl;e jest dostepne dla widnowsa, sprawdz ten plik wymiany go zwieksz. Rady Ani C tez powinny duzo pomoc. Mozesz tez podzielic sobie jakos scene na czesci i wyrendereowac na przyklad 1 i 2 plan osobno, potem poskladac w Photoshopie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności