lengel Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 Witam Czy ktos ma pojęcie skąd biorą sie te dziwne kolory na renderze. Co ciekawe, w momencie gdy licze render przez direct computation wszystko jest ok, gdy zmieniam na irradiance map wtedy powstaje LIPA. Bede szczerze wdziczny za okazana pomoc pozdrawiam i zalaczam obrazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STANEK Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 Powiem Ci szczerze, że spotkałem sie z podobnymi efektami jak ściągnęłem sobie lipną wersję vraya.Niby wszystko działało a przy samym renderze wiecznie jakieś dziwadła ze światłem się działy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 19 Kwiecień 2005 Share Napisano 19 Kwiecień 2005 pokaz dokladne ustawienia rendera pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 tez mialem ten problem ale ja chyba mialem wtedy padnieta versje rendera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lengel Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2005 Witam, oto wrzucam ustawienia GI. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 radzilbym wyposazyc sie w najnowszego vraya, chyba najlepsze lekarstwo :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Kwiecień 2005 Share Napisano 20 Kwiecień 2005 wszystkie materialy to materialy vraya ? nie masz zadnych map typu reflection/refraction ? to jest błąd materialow ktore sa troche bardziej wrazliwe na irradiance map ... pokaz materialy ... i jesli maja cos w slotach to pokaz co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lengel Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2005 nie mam materialow typu reflect/refract, natomiast wrzucilem pare materialow maxa z mapa opacity ... moze to bruzdzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się