upsilon1 Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 Witacie. chce zrobic znimacje przekroju.. nie wiem jak to zrobic. pewnie to banal ale ja jestem poczatkujacym... chce zrobic przekroj jakiejs prostej bryly.. stworzylem tez druga bryle i w materialach ustawilem aby byla przezroczysta (aby stworzyc powierzchnie ktora bedize przecinala i jej na renderingu nie bylo widac).. potem chcialem aby ta przezroczysta najezdzajac na ta ktora miala ulec przekrawaniu... odcinala ja po kawaleczku... jakos Boolean.... ale nie wiem jak to w animacji zrobic.. pomozcie... moze zle sie do tego zabieram. nie znam programu na tyle aby wiedziec ze sa prostrze albo lepsze metody. pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 Pokaz jaka to bryla to cos wymyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 1. Czyli to co by zrobił boolean, Ciebie zadowala, ale problemem jest animacja? No to ja nie widzę problemu, gdyż elementy składowe booleana mogą być animowane. ewentualnie: 2. Clipping planes (choć to rozwiązanie pewnie będzie nieodpowiednie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacob B Napisano 24 Kwiecień 2005 Share Napisano 24 Kwiecień 2005 moze ten tutek bedzie pomocny http://67.15.36.49/team/Tutorials/cutting/cutting1.asp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Nodobra.. to ja zadam to pytanie tutaj skoro już jest wątek o booleanach... Mamy cylinder.... i mamy boxa z animowanym noisem. Zakładamy subtract i od Cylindra odejmujemy Boxa.... efekt jest taki, że czasami cylinder znika.... zna ktoś na to sposób? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Przy pierwszym podejściu mi wyszło odwrotnie (cylinder jest co kilka klatek cały). efekt znika, jeżeli zmniejszyłem parametr 'height' w cylindrze, nie było też chyba, gdy zwiększyłem ilość podziałów w box'ie. Ale trudno znaleźć jakąś konkretną zależność, efekt chyba się po prostu czasem pojawia jako bug. Ogólnie widzę, że bool'e nie są zbyt przyjemne podczas animowania. No i pewnie jeśli chodzi o końcowe zastosowanie, nie jest mowa o obiektach parametrycznych, przez co eksperymentowanie z gęstością siatki może być utrudnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 VGT.... niestety tez doszedłem do takich wniosków :( dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
upsilon1 Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2005 dziekuje bardzo za tego tutorialka i za pliczki w maxie :) bardzo pomogly :) pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się