Skocz do zawartości

Normalne do powierzchni i elastyczne elementy


Artur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o wyjaśnienie po co wyznacza się normalne do powierzchni i czy w każdej scenie trzeba coś takiego robić.

 

Robię model żurawia (dźwigu) i potrzebuje zrobić olinowanie ale nie wiem jak. Mógłby mi ktoś napisać jak wymodelować elastyczne elementy olinowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

normalnych nie musisz wyznaczać, one tam są ;]

w gruncie rzeczy to nie bawi sie zazwyczaj nimi, bo nic nie dają, no moze jak masz problemy z widocznością ścianek to możesz je ujednolicić (ręcznie za pomocą flip normals w editable poly bądź modyfikatorem Normal).

Normalne to raczej w fizyce sie cześciej przydają niz w 3d;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Salvator- o ile nie pracuje się przy grach- tam odwrócona normalna oznacza przezroczysty poly (one sided materials) :D. Maya też czasem się buntuje przy wygładzaniu albo optymalizacji siatki jak normalne są skopane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności