LeoPardo Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Witam serdecznie, Bawie sie tym Rhino i ciagle irytuje mnie pewien fakt... wszystko wyjasnia ponizsze scr Zasadniczo nie wiem czy ja jakis blad robie czy co :( Zawsze jezeli robie srf np poprzez sweep po 2 krzywych to prowadze krzywa po krawedziach srf ale i tak nieraz dupa wychodzi... dlaczego? :(
LeoPardo Napisano 29 Kwiecień 2005 Autor Napisano 29 Kwiecień 2005 aha, i tak jak sa 3 obrazki, na jednym jest "szpara" a dwa kolejne pokazuja, ze klikajac na srf ukazuje sie siatka ktora idealnie styka sie z druga siatka ale powierzchnie sa do... nie wiem czego... sa nieladne :)
Bzyku Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 bo to sa oddzielne surfy a by to byal jednosc to jest funkcja join komenda tak samo "Join".
LeoPardo Napisano 29 Kwiecień 2005 Autor Napisano 29 Kwiecień 2005 hmmm... to jest jedyne wyjscie? :(
Bzyku Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 natym polega praca ta technika robisz surfy o danej ciaglosci i tworzysz pojedynczy obiekt przez "join" i zamiast surfacow masz polysurfa/y czyli powiazane ze soba surfy no...
LeoPardo Napisano 29 Kwiecień 2005 Autor Napisano 29 Kwiecień 2005 Robie tutoriala z http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=15217 ...tam jakos nie ma wzmianki o join w pierszych fazach, no i nie ma takich defektow jak u mnie :( .. a moze cos przeoczylem? wiem ze nie dorownam klasie nawet tego tutka ;) ale przez te szpary przecisnie sie zlodziej siakis ;)
Bzyku Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Ze The Rain Knight tego nie napisal to nie znaczy ze tego nie robi itd. raczej robic bardziej skaplikowane tutki zlozonych obiektow nie myslisz o podstawach techniki tylko piszesz to co wazne tez bym pominal join i explode i inne temu podobne logiczne funkcje a dwa to ze masz ustawiona niska jakosc siatki w wyswietlaniu, a to juz w opcjach rhino poszukaj tam albo tu na forum juz chyba 30 raz ten sam problem opisuje heh
LeoPardo Napisano 29 Kwiecień 2005 Autor Napisano 29 Kwiecień 2005 ok, apropos siatki sobie odnajde; co do join to wiem teraz kiedy stosowac :) hmmm.. explode jest rozdzieleniem na srf, ale powstana znowu srf pomiedzy ktorymi bedzie "szpara" czy juz tego nie bedzie?
Bzyku Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 no natym to polega join laczysz surfy w jedna calosc, a explode spowrotem rozbijasz na surfy i szpary powracaja bo tak ma byc jedynym skutkiem ubocznym jest czasami dzielenie edgesow a sprawdzac trzeba zawsze czy sie laczą wszystkie surfy bo moze sie zdarzyc ze niechce i wtedy bedziesz mial wielki problem
LeoPardo Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 ok, jakos z tym powlacze :) dziekuje za pomoc i za wyrozumialosc :)
polka dot Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 najwazniejsze zdanie w tym watku: masz ustawiona niska jakosc siatki w wyswietlaniu :) chodzi o to ze rhino wyswietlajac powierzchnie, buduje sobiie meshe, a jak one maja niska jakosc zeby choidzilo szybciej to maja malutko polygonow przez co wyglada jakby nie pasowaly ;) wejdz w preferences > mesh i tam sobie ustaw ;) wtedy szpary znikna co jak co ale dla mnie najlepiej sie pracuje z sama siatka i bez tego pieprzenia z meszami ;) pozdro
zipper Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 a najlepiej to sie tym wogole nie przejmowac i miec na uwadze to ze zawsze po skonczeniu modelu mozna sobie ustawic mesha na smooth albo i lepiej manualnie ... i poczekac godzinke zanim sie zrobia meshe bez bugow ;] muuuahahah to jest najleprze ;] pozdro ;]
LeoPardo Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 fakt, ustawienia poprawiaja wyswietlanie... dzieki... znacznie mi poprawiliscie humor :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się