Skocz do zawartości

vertex weld nie dziala


banan_men

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hmm... zauwazylem to pierwszy raz jak chcialem zweldowac kilka splinow, wydawalo mi sie ze cos robie zle, potem postawilem obok siebie dwa boxy dalem attach, vertex weld i nic, probowalem jeszcze z innymi obiektami ale tez sie nie dalo, moge jedynie zrobic weld jak nie mam polaczonego obiektu i jak jest w editable mesh. szukalem w opcjach, bo myslalem ze cos przestawilem. wczesniej dzialalo wszystko jak nalezy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwórz face'a pomiędzy obiektami :P a potem póbuj weldowac, reinstalka nic nie da bo wina raczej po stronie obiektu.

 

edit--

 

box1 convert to editable poly, attach -> box2, potem wchodzisz w polygony usuwasz polygony(te od tych scianek na przeciwko) i weldujesz vertexy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z boxami jest dokładnie tak jak napisałem. Nie możesz zweldować vertexów z dwóch różnych elementów które są zamknięte. To jest coś takiego jakby nieciągłąść matematyczna. Coś jakby funkcja która w punkcie jest nieokreślona. Ze splajnami jest identycznie (nawet jeszcze bardziej wchodzi tutaj matematyka) nie można połączyć splajnów (np circle) bez przerwania ich. Jak sobie wyobrażasz funkcję która opisze dwa okręgi styczne ze sobą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej nie jest problem matematyczny :P sprobuj zweldowac vertexy w editable meshu bez usuwania scian to zobaczysz ze mozna ;). vertex weld spaja vertexy tak zeby 2 scianki mialy jakis punkt wspolny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on zle wytłumaczył - pisałem z nim na gg - chodzi mu o to ze ma jakis cos tam , nie wiem co to jest no jakaś piramidka , to są suche splajny ,zadnych faców nic, teraz attach, przechodzi do edycji vertexów, chce połączyć 2 punkty te co na obrazku ale nie wie jak....

x1om.gif

teraz mu napiszcie jak to ma wyglądac ;) osobiście to bym wolał robić w poly ale jak uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma możliwości połączyć vertexów w jeden. można tylko przyciągnąć jeden vertex do drugiego. Potrzebne to jest np przy skinowaniu splajnów i pewnie o to chodzi. Jak się opcje nazywają nie pamiętam a na razie max oblicza obrazek więc odpowiedź może być dopiero za około 1 h.

Pozdrawiam Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..]

Jak się opcje nazywają nie pamiętam a na razie max oblicza obrazek więc odpowiedź może być dopiero za około 1 h.

Pozdrawiam Bacry

 

spline+surface... na pewno chodzi o fuse :)

a vertexow tak jak bacry powiedział, połączyć się nie da. Już nie raz to pisałem, że z każdego vertexa moga wychodzić max 2 spline'y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności