Napisano 1 Maj 200519 l jak lacze dwa obiekty attachem, to nie da sie zweldowac ich wierzcholkow, wczesniej bylo wszystko OK, teraz nawet reinstall nie pomaga :(
Napisano 1 Maj 200519 l najpierw sprawdź czy da się te vertexy co chcesz weldować połączyć: connect i dopiero wtedy welduj
Napisano 1 Maj 200519 l jeżeli obiekty są 'zamknięte' to na pewno nie da się połączyć vertexów. Opisz dokładnie co się nie daje połączyć.
Napisano 1 Maj 200519 l Autor hmm... zauwazylem to pierwszy raz jak chcialem zweldowac kilka splinow, wydawalo mi sie ze cos robie zle, potem postawilem obok siebie dwa boxy dalem attach, vertex weld i nic, probowalem jeszcze z innymi obiektami ale tez sie nie dalo, moge jedynie zrobic weld jak nie mam polaczonego obiektu i jak jest w editable mesh. szukalem w opcjach, bo myslalem ze cos przestawilem. wczesniej dzialalo wszystko jak nalezy :(
Napisano 1 Maj 200519 l stwórz face'a pomiędzy obiektami :P a potem póbuj weldowac, reinstalka nic nie da bo wina raczej po stronie obiektu. edit-- box1 convert to editable poly, attach -> box2, potem wchodzisz w polygony usuwasz polygony(te od tych scianek na przeciwko) i weldujesz vertexy.
Napisano 1 Maj 200519 l Autor rzeczywiscie sposob hindusa dziala, ale co zrobic ze splinami?? w splinach taki trik nie zadziala
Napisano 1 Maj 200519 l Z boxami jest dokładnie tak jak napisałem. Nie możesz zweldować vertexów z dwóch różnych elementów które są zamknięte. To jest coś takiego jakby nieciągłąść matematyczna. Coś jakby funkcja która w punkcie jest nieokreślona. Ze splajnami jest identycznie (nawet jeszcze bardziej wchodzi tutaj matematyka) nie można połączyć splajnów (np circle) bez przerwania ich. Jak sobie wyobrażasz funkcję która opisze dwa okręgi styczne ze sobą??
Napisano 1 Maj 200519 l Autor to raczej nie jest problem matematyczny :P sprobuj zweldowac vertexy w editable meshu bez usuwania scian to zobaczysz ze mozna ;). vertex weld spaja vertexy tak zeby 2 scianki mialy jakis punkt wspolny :P
Napisano 1 Maj 200519 l on zle wytłumaczył - pisałem z nim na gg - chodzi mu o to ze ma jakis cos tam , nie wiem co to jest no jakaś piramidka , to są suche splajny ,zadnych faców nic, teraz attach, przechodzi do edycji vertexów, chce połączyć 2 punkty te co na obrazku ale nie wie jak.... teraz mu napiszcie jak to ma wyglądac ;) osobiście to bym wolał robić w poly ale jak uważasz.
Napisano 1 Maj 200519 l nie ma możliwości połączyć vertexów w jeden. można tylko przyciągnąć jeden vertex do drugiego. Potrzebne to jest np przy skinowaniu splajnów i pewnie o to chodzi. Jak się opcje nazywają nie pamiętam a na razie max oblicza obrazek więc odpowiedź może być dopiero za około 1 h. Pozdrawiam Bacry
Napisano 1 Maj 200519 l Bacry napisał: [..] Jak się opcje nazywają nie pamiętam a na razie max oblicza obrazek więc odpowiedź może być dopiero za około 1 h. Pozdrawiam Bacry spline+surface... na pewno chodzi o fuse :) a vertexow tak jak bacry powiedział, połączyć się nie da. Już nie raz to pisałem, że z każdego vertexa moga wychodzić max 2 spline'y
Napisano 1 Maj 200519 l no to chociaż potrafiłem wytłumaczyć o co biega ;) nie wiem tylko po co robić takie cos z splajnów(piramida?) jak jest gotowa bryła w maxie. pozdro , zamykajcie topic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto