Spidi Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 Chciałem pokazać to co zrobiłem do tej pory w 3D. Jestem początkujący więc bądźcie wyrozumiali:D. Nie obiecuje, że będą jakiekolwiek aktualizacje, chociaż jeszcze nie skończyłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 troche zepsules efekt renderem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 Spidi -> zmień temat na zgodny z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 3 Maj 2005 Share Napisano 3 Maj 2005 daj jasniejsze swiatlo, wyrzuc lakier, wsadz jeszcze siatke, to pogadamy o modelu. kompozycje zostaw na pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spidi Napisano 4 Maj 2005 Autor Share Napisano 4 Maj 2005 Jak wspomniałem jestem nowy i nie wiem gdzie edytowac tematy watków. Pmoze mi ktos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 4 Maj 2005 Share Napisano 4 Maj 2005 przy każdym Twoim poście jest przycisk EDYCJA, edytujesz pierwszy post, jego temat i zmienia się temat całego wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 5 Maj 2005 Share Napisano 5 Maj 2005 ciemnosc widze, widze ciemnosc. ;\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spidi Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2005 Skończyłem. A w zasadzie jeszcze nie, ale nie mam juz sil robic wnetrza i poprawek. Mówcie co chcecie, ale ja jestem zadowolony jako że to mój pierwszy pojazd. Mam nadzieje ze nastepne beda lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...