hkropinski Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Witam! Mam taki problem: Muszę wyciąć otwory na okna. Mam ścianę no i oczywiście boxy na otwory. Chcąc zrobić otwór klikam "compound objects" i "boolean" i "pick operand B". Aha, zaznaczam że boxów na otwory mam 20, czyli usuwam je pokoleji. Kiedy usunę pierwszy box, robi się otwór w ścianie. Kiedy usuwam kolejny box to w miejscu gdzie usunąłem pierwszy znika dziura i robi się ściana. Jak zrobić aby było wiele otworów? Dzięki http://pdl.stream.aol.com/aol/us/moviefone/movies/2004/lucasfilm/hyperspace/epiii_tragedy2_480_dl.mov
JunioR Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 hehehehe ale czary ! ja nigdy nie spotkalem sie z takim problemem. Jestem ciekawy jaka to przyczyna.
Bacry Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 jak już chcesz bawić się booleanem to po każdej operacji wycinania zamień obiekt na mesh albo poly inaczej po 20 wycięciu max odmówi współpracy.
Hindus Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Jak dla mnie to mu nie działa dlatego ze następne booliny które robi to on ich nie zaczyna od nowa tylko będąc w trybie boolean klika na następny obiekt zmieniając tym samym obiekty te które mają być poddane procesowi boolean ;) na chłopski rozum - zmienia operand 'B'który bierze udział w procesie boolean. Nie wiem czy ktoś wie o co mi biega :D ?? eidt. Klika poprostu na 'Pick operand B' i na następny box, a przed tym trzeba kliknąc jeszcze raz na Boolean ;) kapujecie teraz :D ?
paboso Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Hindus ma racje, ja tez mialem kiedyś z tym problem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się