Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam! Mam taki problem: Muszę wyciąć otwory na okna. Mam ścianę no i oczywiście boxy na otwory. Chcąc zrobić otwór klikam "compound objects" i "boolean" i "pick operand B". Aha, zaznaczam że boxów na otwory mam 20, czyli usuwam je pokoleji. Kiedy usunę pierwszy box, robi się otwór w ścianie. Kiedy usuwam kolejny box to w miejscu gdzie usunąłem pierwszy znika dziura i robi się ściana. Jak zrobić aby było wiele otworów? Dzięki

http://pdl.stream.aol.com/aol/us/moviefone/movies/2004/lucasfilm/hyperspace/epiii_tragedy2_480_dl.mov

 

  • Replies 4
  • Views 910
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehehehe ale czary ! ja nigdy nie spotkalem sie z takim problemem. Jestem ciekawy jaka to przyczyna.

jak już chcesz bawić się booleanem to po każdej operacji wycinania zamień obiekt na mesh albo poly inaczej po 20 wycięciu max odmówi współpracy.

Jak dla mnie to mu nie działa dlatego ze następne booliny które robi to on ich nie zaczyna od nowa tylko będąc w trybie boolean klika na następny obiekt zmieniając tym samym obiekty te które mają być poddane procesowi boolean ;) na chłopski rozum - zmienia operand 'B'który bierze udział w procesie boolean. Nie wiem czy ktoś wie o co mi biega :D ??

 

eidt.

 

Klika poprostu na 'Pick operand B' i na następny box, a przed tym trzeba kliknąc jeszcze raz na Boolean ;)

 

kapujecie teraz :D ?

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy