Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam taki problem: Muszę wyciąć otwory na okna. Mam ścianę no i oczywiście boxy na otwory. Chcąc zrobić otwór klikam "compound objects" i "boolean" i "pick operand B". Aha, zaznaczam że boxów na otwory mam 20, czyli usuwam je pokoleji. Kiedy usunę pierwszy box, robi się otwór w ścianie. Kiedy usuwam kolejny box to w miejscu gdzie usunąłem pierwszy znika dziura i robi się ściana. Jak zrobić aby było wiele otworów? Dzięki

http://pdl.stream.aol.com/aol/us/moviefone/movies/2004/lucasfilm/hyperspace/epiii_tragedy2_480_dl.mov

 

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 863
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehehehe ale czary ! ja nigdy nie spotkalem sie z takim problemem. Jestem ciekawy jaka to przyczyna.

Napisano

jak już chcesz bawić się booleanem to po każdej operacji wycinania zamień obiekt na mesh albo poly inaczej po 20 wycięciu max odmówi współpracy.

Napisano

Jak dla mnie to mu nie działa dlatego ze następne booliny które robi to on ich nie zaczyna od nowa tylko będąc w trybie boolean klika na następny obiekt zmieniając tym samym obiekty te które mają być poddane procesowi boolean ;) na chłopski rozum - zmienia operand 'B'który bierze udział w procesie boolean. Nie wiem czy ktoś wie o co mi biega :D ??

 

eidt.

 

Klika poprostu na 'Pick operand B' i na następny box, a przed tym trzeba kliknąc jeszcze raz na Boolean ;)

 

kapujecie teraz :D ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności