Napisano 4 Maj 200519 l Witam! Mam taki problem: Muszę wyciąć otwory na okna. Mam ścianę no i oczywiście boxy na otwory. Chcąc zrobić otwór klikam "compound objects" i "boolean" i "pick operand B". Aha, zaznaczam że boxów na otwory mam 20, czyli usuwam je pokoleji. Kiedy usunę pierwszy box, robi się otwór w ścianie. Kiedy usuwam kolejny box to w miejscu gdzie usunąłem pierwszy znika dziura i robi się ściana. Jak zrobić aby było wiele otworów? Dzięki http://pdl.stream.aol.com/aol/us/moviefone/movies/2004/lucasfilm/hyperspace/epiii_tragedy2_480_dl.mov
Napisano 4 Maj 200519 l hehehehe ale czary ! ja nigdy nie spotkalem sie z takim problemem. Jestem ciekawy jaka to przyczyna.
Napisano 4 Maj 200519 l jak już chcesz bawić się booleanem to po każdej operacji wycinania zamień obiekt na mesh albo poly inaczej po 20 wycięciu max odmówi współpracy.
Napisano 4 Maj 200519 l Jak dla mnie to mu nie działa dlatego ze następne booliny które robi to on ich nie zaczyna od nowa tylko będąc w trybie boolean klika na następny obiekt zmieniając tym samym obiekty te które mają być poddane procesowi boolean ;) na chłopski rozum - zmienia operand 'B'który bierze udział w procesie boolean. Nie wiem czy ktoś wie o co mi biega :D ?? eidt. Klika poprostu na 'Pick operand B' i na następny box, a przed tym trzeba kliknąc jeszcze raz na Boolean ;) kapujecie teraz :D ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto