Napisano 5 Maj 200519 l Witam, mam taki problem: Mam bitmapę o wielkościokoło 600x600 pikseli i chcę ją przypisać jakiemuś objektowi. Objekt ma ogromne wymiary 100m x 200m. Kiedy nałoże bitmapę na objekt jest strasznie rozciągnięty i widać ogromne piksele. Czy jest na to jakiś sposób?
Napisano 5 Maj 200519 l Jezeli na calym obiekcie ma byc tylko jedna bitmapka, to nie ma rady, musisz dorwac taka sama, ale duuuzo lepszej jakosci i w duzo wiekszej rozdzielczosci. Natomiast, jezeli ta bitmapka ma sie powtarzac na obekcie kilkadziesiat razy, to hindus napisal jakie jest na to rozwiazanie.
Napisano 5 Maj 200519 l np jak masz bitmape w slocie difuse to w tym slocie jak jestes to tam masz zaraz zboku (w tym samym oknie) 2 x tile, jedno poziome i jedno pionowe , z boku sa takie pola do zaznaczenia 'mirror' i po lewej jest tile - standardowo ustawione na 1. Mam do ciebie prośbe - na następny raz wrzucaj swoje pytania odnosnie material editor'a w jeden wątek bo nei ma sensu - założyłes 3 czy 4 wątki z tematem 'material eritod problem' czy jakos tak i początkującym na forum będzie ciężko sie płąpać jak będą czegoś szkać a mogłes dac 'material editor - problemy' etc ;) pozdro
Napisano 5 Maj 200519 l w samym ME przy opcjach bitmapy (możesz ją też dowolnie przesunąć i obrucić) lub jak nałożyłeś uvw map to tam też są tile.
Napisano 5 Maj 200519 l a czego używasz do renderinu ?? vray , mental ?? bo jak standardowego to zwykły shader z transparency jakimś irelectem ;)
Napisano 5 Maj 200519 l Autor mam pytanie: chciałbym zrobić schody przy pomocy"array" tak aby każy kolejny od najwyższego był krótszy o 30 cm. np mam box o wys 5m, a nast. ma być 4,70 ......
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto