hkropinski Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Witam, mam taki problem: Mam bitmapę o wielkościokoło 600x600 pikseli i chcę ją przypisać jakiemuś objektowi. Objekt ma ogromne wymiary 100m x 200m. Kiedy nałoże bitmapę na objekt jest strasznie rozciągnięty i widać ogromne piksele. Czy jest na to jakiś sposób?
JunioR Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Może UVW map, albo zmniejsz obiekt do rozmiarów bitmamy?
RA Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Jezeli na calym obiekcie ma byc tylko jedna bitmapka, to nie ma rady, musisz dorwac taka sama, ale duuuzo lepszej jakosci i w duzo wiekszej rozdzielczosci. Natomiast, jezeli ta bitmapka ma sie powtarzac na obekcie kilkadziesiat razy, to hindus napisal jakie jest na to rozwiazanie.
Hindus Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 np jak masz bitmape w slocie difuse to w tym slocie jak jestes to tam masz zaraz zboku (w tym samym oknie) 2 x tile, jedno poziome i jedno pionowe , z boku sa takie pola do zaznaczenia 'mirror' i po lewej jest tile - standardowo ustawione na 1. Mam do ciebie prośbe - na następny raz wrzucaj swoje pytania odnosnie material editor'a w jeden wątek bo nei ma sensu - założyłes 3 czy 4 wątki z tematem 'material eritod problem' czy jakos tak i początkującym na forum będzie ciężko sie płąpać jak będą czegoś szkać a mogłes dac 'material editor - problemy' etc ;) pozdro
Bacry Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 w samym ME przy opcjach bitmapy (możesz ją też dowolnie przesunąć i obrucić) lub jak nałożyłeś uvw map to tam też są tile.
Hindus Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 a czego używasz do renderinu ?? vray , mental ?? bo jak standardowego to zwykły shader z transparency jakimś irelectem ;)
hkropinski Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 mam pytanie: chciałbym zrobić schody przy pomocy"array" tak aby każy kolejny od najwyższego był krótszy o 30 cm. np mam box o wys 5m, a nast. ma być 4,70 ......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się