Skocz do zawartości

Max dispacement


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

co do importowania, nie wiem czy to od tego zalezy

ale pewnie 2 interations za malo

czym renderujesz?

jesli scanline, lepiej dawac displacement jako map w material edytorze, a nie jako displacement modifier. a na objekt wtedy zamiast tych 2 interacji daj disp approx modifier.

a no i jest jeszcze mozliwe ze pliki displacementowe maja kolor szary jako poziom zerowy, a maks scanline uzywa koloru czarnego jako zerowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

renderuje w vray'u, może ktoś zassać te pliki i powiedziećjak to rozwiązał ?? przy każdym tutku mam to samo, to sciagnęłm gotowce myśląc ze cos chrzanei pod zbrushem a tu lipa bo na tych też nie moge ustawić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogóli mi jakoś cały czas puchnie ten model że tak powiem ;) tu link http://members.lycos.co.uk/hinduss/dis.zip jakbyś mogła pomóc to był bym wdzięczny ;) chodzi o to żę jak zajaże w jednym miejscu to będzei z gówki a nawet nie moge z miejsca ruczyć.. tzn w zbrushu mam wszystko te switche export displace itd tylko pod maxem sa schody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba byc zalogowanym zeby moc sciagac pliki z ZBrushCentral.

...tez bym byl rad gdyby ktos to dokladnie po polsku opisal jak to zrobic z tym pliczkiem pod max7 w mentalray i vrayu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test9xh.jpg

 

1. Import sceny do maxa.

2. MS lub TS na 1-2 interation.

3. Modyfikator UVW Xform, dla niego flip przy V tile.

4. Modyfikator VRayDisplacenentMod a w nim:

W textmap: BITMAP z mapa displace.

Amount: 10

Shift: -5

No i na dole keep continuity.

 

Tyle ;)... Render na moim celeron 1GHz, z GI liczyl sie niecale 3 minuty

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak daje prawy przycisk przycisk to mi się stronka html sciąga, ale bez załączników, a jak klikam twój adres to mam komunikat, że plik się nie może znaleźć pliku na serwerze :D

 

 

nie zauważyłem, że hindus zmienił linka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w modyfikatorze Vray'a jest ptaszek do odchaczenia keep cont.... Żeby się siatka nie rozpadała w miejscach gdzie się rozchodzi uvw mapowanie. Jak załadować tego .obj?

 

 

edit: pewnie jakiegoś pluga macie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebny plugin obj2max, dzięki wszystkim - już renderuje git

 

http://www.habware.at/ente.htm i wersja

 

edit ;)

 

tu mirror na rapidshare (na dole klikasz na FREE) przekierowuje cie i na dole ci odlicza 40sekund a potem sie pojawia link - to tak jakby ktoś napisał żę sie nie da ;)

 

http://rapidshare.de/files/1622816/DispTestHead.rar.html

 

z1mb.jpg

43 sekundy

 

malefatal - skąd to wiesz :P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a ustawialiscie do tego moze jakies mapowanie??

Bo mi wychodzi jakas bzdura!! mapa disp nie jest dopasowana do obiektu,

Oki nie ma pytania :]

-pytanie jak ta mapa jest zrobiona ze tak ladnie sie naklada w UVWXform

na obiekt!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam :D

A co do mapowania to podobnie jest w bodypaint czy innym tego typu programie. Zaczynasz od sferycznego potem, jeżeli są jakieś fragmenty siatki, które się przesłaniają (względem mapowania) i zaczynasz po nich malować program automatycznie oddzieli ten fragment siatki i nada mu inny rodzaj mapowania. Aczkolwiek mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności