Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

co do importowania, nie wiem czy to od tego zalezy

ale pewnie 2 interations za malo

czym renderujesz?

jesli scanline, lepiej dawac displacement jako map w material edytorze, a nie jako displacement modifier. a na objekt wtedy zamiast tych 2 interacji daj disp approx modifier.

a no i jest jeszcze mozliwe ze pliki displacementowe maja kolor szary jako poziom zerowy, a maks scanline uzywa koloru czarnego jako zerowy.

Napisano

renderuje w vray'u, może ktoś zassać te pliki i powiedziećjak to rozwiązał ?? przy każdym tutku mam to samo, to sciagnęłm gotowce myśląc ze cos chrzanei pod zbrushem a tu lipa bo na tych też nie moge ustawić :(

Napisano

sproboj w vrayowskim displacement mod, dac shift na minus polowe wartosci amount

(jesli amount masz 4, daj shift -2)

plikow nie idzie zassac.

Napisano

wogóli mi jakoś cały czas puchnie ten model że tak powiem ;) tu link http://members.lycos.co.uk/hinduss/dis.zip jakbyś mogła pomóc to był bym wdzięczny ;) chodzi o to żę jak zajaże w jednym miejscu to będzei z gówki a nawet nie moge z miejsca ruczyć.. tzn w zbrushu mam wszystko te switche export displace itd tylko pod maxem sa schody

Napisano

trzeba byc zalogowanym zeby moc sciagac pliki z ZBrushCentral.

...tez bym byl rad gdyby ktos to dokladnie po polsku opisal jak to zrobic z tym pliczkiem pod max7 w mentalray i vrayu.

 

Pozdrawiam

Napisano

test9xh.jpg

 

1. Import sceny do maxa.

2. MS lub TS na 1-2 interation.

3. Modyfikator UVW Xform, dla niego flip przy V tile.

4. Modyfikator VRayDisplacenentMod a w nim:

W textmap: BITMAP z mapa displace.

Amount: 10

Shift: -5

No i na dole keep continuity.

 

Tyle ;)... Render na moim celeron 1GHz, z GI liczyl sie niecale 3 minuty

 

Pozdrawiam

Napisano

jak daje prawy przycisk przycisk to mi się stronka html sciąga, ale bez załączników, a jak klikam twój adres to mam komunikat, że plik się nie może znaleźć pliku na serwerze :D

 

 

nie zauważyłem, że hindus zmienił linka :D

Napisano

w modyfikatorze Vray'a jest ptaszek do odchaczenia keep cont.... Żeby się siatka nie rozpadała w miejscach gdzie się rozchodzi uvw mapowanie. Jak załadować tego .obj?

 

 

edit: pewnie jakiegoś pluga macie :)

Napisano

a co do keep cont.... to w modyfikatorze vray-displacement-mod czegoś takiego nie ma or nie widze :P (vray 1.09.03n)

Napisano

panowie a ustawialiscie do tego moze jakies mapowanie??

Bo mi wychodzi jakas bzdura!! mapa disp nie jest dopasowana do obiektu,

Oki nie ma pytania :]

-pytanie jak ta mapa jest zrobiona ze tak ladnie sie naklada w UVWXform

na obiekt!!

Napisano

nie mam pojęcia ale w zbrushu przed stworzeniem displacement map i exportem obbiektu jest pewnie już jakieś mapowanie włączone :o

 

Bacry - :] yhy

Napisano

mam :D

A co do mapowania to podobnie jest w bodypaint czy innym tego typu programie. Zaczynasz od sferycznego potem, jeżeli są jakieś fragmenty siatki, które się przesłaniają (względem mapowania) i zaczynasz po nich malować program automatycznie oddzieli ten fragment siatki i nada mu inny rodzaj mapowania. Aczkolwiek mogę się mylić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności