Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do importowania, nie wiem czy to od tego zalezy

ale pewnie 2 interations za malo

czym renderujesz?

jesli scanline, lepiej dawac displacement jako map w material edytorze, a nie jako displacement modifier. a na objekt wtedy zamiast tych 2 interacji daj disp approx modifier.

a no i jest jeszcze mozliwe ze pliki displacementowe maja kolor szary jako poziom zerowy, a maks scanline uzywa koloru czarnego jako zerowy.

Napisano
  • Autor

renderuje w vray'u, może ktoś zassać te pliki i powiedziećjak to rozwiązał ?? przy każdym tutku mam to samo, to sciagnęłm gotowce myśląc ze cos chrzanei pod zbrushem a tu lipa bo na tych też nie moge ustawić :(

Napisano

sproboj w vrayowskim displacement mod, dac shift na minus polowe wartosci amount

(jesli amount masz 4, daj shift -2)

plikow nie idzie zassac.

Napisano
  • Autor

wogóli mi jakoś cały czas puchnie ten model że tak powiem ;) tu link http://members.lycos.co.uk/hinduss/dis.zip jakbyś mogła pomóc to był bym wdzięczny ;) chodzi o to żę jak zajaże w jednym miejscu to będzei z gówki a nawet nie moge z miejsca ruczyć.. tzn w zbrushu mam wszystko te switche export displace itd tylko pod maxem sa schody

Napisano

trzeba byc zalogowanym zeby moc sciagac pliki z ZBrushCentral.

...tez bym byl rad gdyby ktos to dokladnie po polsku opisal jak to zrobic z tym pliczkiem pod max7 w mentalray i vrayu.

 

Pozdrawiam

Napisano

test9xh.jpg

 

1. Import sceny do maxa.

2. MS lub TS na 1-2 interation.

3. Modyfikator UVW Xform, dla niego flip przy V tile.

4. Modyfikator VRayDisplacenentMod a w nim:

W textmap: BITMAP z mapa displace.

Amount: 10

Shift: -5

No i na dole keep continuity.

 

Tyle ;)... Render na moim celeron 1GHz, z GI liczyl sie niecale 3 minuty

 

Pozdrawiam

Napisano

jak daje prawy przycisk przycisk to mi się stronka html sciąga, ale bez załączników, a jak klikam twój adres to mam komunikat, że plik się nie może znaleźć pliku na serwerze :D

 

 

nie zauważyłem, że hindus zmienił linka :D

Napisano

w modyfikatorze Vray'a jest ptaszek do odchaczenia keep cont.... Żeby się siatka nie rozpadała w miejscach gdzie się rozchodzi uvw mapowanie. Jak załadować tego .obj?

 

 

edit: pewnie jakiegoś pluga macie :)

Napisano
  • Autor

potrzebny plugin obj2max, dzięki wszystkim - już renderuje git

 

http://www.habware.at/ente.htm i wersja

 

edit ;)

 

tu mirror na rapidshare (na dole klikasz na FREE) przekierowuje cie i na dole ci odlicza 40sekund a potem sie pojawia link - to tak jakby ktoś napisał żę sie nie da ;)

 

http://rapidshare.de/files/1622816/DispTestHead.rar.html

 

z1mb.jpg

43 sekundy

 

malefatal - skąd to wiesz :P ?

Napisano
  • Autor

a co do keep cont.... to w modyfikatorze vray-displacement-mod czegoś takiego nie ma or nie widze :P (vray 1.09.03n)

Napisano

panowie a ustawialiscie do tego moze jakies mapowanie??

Bo mi wychodzi jakas bzdura!! mapa disp nie jest dopasowana do obiektu,

Oki nie ma pytania :]

-pytanie jak ta mapa jest zrobiona ze tak ladnie sie naklada w UVWXform

na obiekt!!

Napisano
  • Autor

nie mam pojęcia ale w zbrushu przed stworzeniem displacement map i exportem obbiektu jest pewnie już jakieś mapowanie włączone :o

 

Bacry - :] yhy

Napisano

mam :D

A co do mapowania to podobnie jest w bodypaint czy innym tego typu programie. Zaczynasz od sferycznego potem, jeżeli są jakieś fragmenty siatki, które się przesłaniają (względem mapowania) i zaczynasz po nich malować program automatycznie oddzieli ten fragment siatki i nada mu inny rodzaj mapowania. Aczkolwiek mogę się mylić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności