Napisano 7 Maj 200519 l importuje do maxa *.obj, dodaje ms z interations =2, potem displacement z mapą i reguluje jego siłe i kicha...obiekt jakby pęcznieje ale nic po za tym.. dlaczego ten displacement nie działa ?? pliki stąd http://206.145.80.239/zbc/zbadds/downloads/DispTestHead_TIFNG.zip
Napisano 7 Maj 200519 l co do importowania, nie wiem czy to od tego zalezy ale pewnie 2 interations za malo czym renderujesz? jesli scanline, lepiej dawac displacement jako map w material edytorze, a nie jako displacement modifier. a na objekt wtedy zamiast tych 2 interacji daj disp approx modifier. a no i jest jeszcze mozliwe ze pliki displacementowe maja kolor szary jako poziom zerowy, a maks scanline uzywa koloru czarnego jako zerowy.
Napisano 7 Maj 200519 l Autor renderuje w vray'u, może ktoś zassać te pliki i powiedziećjak to rozwiązał ?? przy każdym tutku mam to samo, to sciagnęłm gotowce myśląc ze cos chrzanei pod zbrushem a tu lipa bo na tych też nie moge ustawić :(
Napisano 7 Maj 200519 l sproboj w vrayowskim displacement mod, dac shift na minus polowe wartosci amount (jesli amount masz 4, daj shift -2) plikow nie idzie zassac.
Napisano 7 Maj 200519 l Autor wogóli mi jakoś cały czas puchnie ten model że tak powiem ;) tu link http://members.lycos.co.uk/hinduss/dis.zip jakbyś mogła pomóc to był bym wdzięczny ;) chodzi o to żę jak zajaże w jednym miejscu to będzei z gówki a nawet nie moge z miejsca ruczyć.. tzn w zbrushu mam wszystko te switche export displace itd tylko pod maxem sa schody
Napisano 7 Maj 200519 l trzeba byc zalogowanym zeby moc sciagac pliki z ZBrushCentral. ...tez bym byl rad gdyby ktos to dokladnie po polsku opisal jak to zrobic z tym pliczkiem pod max7 w mentalray i vrayu. Pozdrawiam
Napisano 7 Maj 200519 l Autor dora wymieniłem link teraz wchodzcie na http://members.lycos.co.uk/hinduss/pliki/ i kliknijcie prawym -> 'zapisz jako' i please wytłumaczcie czemu to nie działa
Napisano 7 Maj 200519 l http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=20310&page=1 sie moze przydac ;] co nie zmienia faktu ze przydaloby sie gdyby ktos opisal ten problem po naszemu na przykladzie tego modelu :)
Napisano 7 Maj 200519 l 1. Import sceny do maxa. 2. MS lub TS na 1-2 interation. 3. Modyfikator UVW Xform, dla niego flip przy V tile. 4. Modyfikator VRayDisplacenentMod a w nim: W textmap: BITMAP z mapa displace. Amount: 10 Shift: -5 No i na dole keep continuity. Tyle ;)... Render na moim celeron 1GHz, z GI liczyl sie niecale 3 minuty Pozdrawiam
Napisano 7 Maj 200519 l Nie wiem jak wam, ale ja nie jestem tam zarejestrowany, kliknalem prawym, zapisz jako i sciagnelo bez problemow: http://206.145.80.239/zbc/zbadds/downloads/DispTestHead_TIFNG.zip
Napisano 7 Maj 200519 l jak daje prawy przycisk przycisk to mi się stronka html sciąga, ale bez załączników, a jak klikam twój adres to mam komunikat, że plik się nie może znaleźć pliku na serwerze :D nie zauważyłem, że hindus zmienił linka :D
Napisano 7 Maj 200519 l w modyfikatorze Vray'a jest ptaszek do odchaczenia keep cont.... Żeby się siatka nie rozpadała w miejscach gdzie się rozchodzi uvw mapowanie. Jak załadować tego .obj? edit: pewnie jakiegoś pluga macie :)
Napisano 7 Maj 200519 l Autor potrzebny plugin obj2max, dzięki wszystkim - już renderuje git http://www.habware.at/ente.htm i wersja edit ;) tu mirror na rapidshare (na dole klikasz na FREE) przekierowuje cie i na dole ci odlicza 40sekund a potem sie pojawia link - to tak jakby ktoś napisał żę sie nie da ;) http://rapidshare.de/files/1622816/DispTestHead.rar.html 43 sekundy malefatal - skąd to wiesz :P ?
Napisano 7 Maj 200519 l Autor a co do keep cont.... to w modyfikatorze vray-displacement-mod czegoś takiego nie ma or nie widze :P (vray 1.09.03n)
Napisano 7 Maj 200519 l panowie a ustawialiscie do tego moze jakies mapowanie?? Bo mi wychodzi jakas bzdura!! mapa disp nie jest dopasowana do obiektu, Oki nie ma pytania :] -pytanie jak ta mapa jest zrobiona ze tak ladnie sie naklada w UVWXform na obiekt!!
Napisano 8 Maj 200519 l Autor nie mam pojęcia ale w zbrushu przed stworzeniem displacement map i exportem obbiektu jest pewnie już jakieś mapowanie włączone :o Bacry - :] yhy
Napisano 8 Maj 200519 l mam :D A co do mapowania to podobnie jest w bodypaint czy innym tego typu programie. Zaczynasz od sferycznego potem, jeżeli są jakieś fragmenty siatki, które się przesłaniają (względem mapowania) i zaczynasz po nich malować program automatycznie oddzieli ten fragment siatki i nada mu inny rodzaj mapowania. Aczkolwiek mogę się mylić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto