Hindus Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 importuje do maxa *.obj, dodaje ms z interations =2, potem displacement z mapą i reguluje jego siłe i kicha...obiekt jakby pęcznieje ale nic po za tym.. dlaczego ten displacement nie działa ?? pliki stąd http://206.145.80.239/zbc/zbadds/downloads/DispTestHead_TIFNG.zip
Ania Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 co do importowania, nie wiem czy to od tego zalezy ale pewnie 2 interations za malo czym renderujesz? jesli scanline, lepiej dawac displacement jako map w material edytorze, a nie jako displacement modifier. a na objekt wtedy zamiast tych 2 interacji daj disp approx modifier. a no i jest jeszcze mozliwe ze pliki displacementowe maja kolor szary jako poziom zerowy, a maks scanline uzywa koloru czarnego jako zerowy.
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 renderuje w vray'u, może ktoś zassać te pliki i powiedziećjak to rozwiązał ?? przy każdym tutku mam to samo, to sciagnęłm gotowce myśląc ze cos chrzanei pod zbrushem a tu lipa bo na tych też nie moge ustawić :(
Ania Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 sproboj w vrayowskim displacement mod, dac shift na minus polowe wartosci amount (jesli amount masz 4, daj shift -2) plikow nie idzie zassac.
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 wogóli mi jakoś cały czas puchnie ten model że tak powiem ;) tu link http://members.lycos.co.uk/hinduss/dis.zip jakbyś mogła pomóc to był bym wdzięczny ;) chodzi o to żę jak zajaże w jednym miejscu to będzei z gówki a nawet nie moge z miejsca ruczyć.. tzn w zbrushu mam wszystko te switche export displace itd tylko pod maxem sa schody
Pionier Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 trzeba byc zalogowanym zeby moc sciagac pliki z ZBrushCentral. ...tez bym byl rad gdyby ktos to dokladnie po polsku opisal jak to zrobic z tym pliczkiem pod max7 w mentalray i vrayu. Pozdrawiam
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 dora wymieniłem link teraz wchodzcie na http://members.lycos.co.uk/hinduss/pliki/ i kliknijcie prawym -> 'zapisz jako' i please wytłumaczcie czemu to nie działa
Pionier Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=20310&page=1 sie moze przydac ;] co nie zmienia faktu ze przydaloby sie gdyby ktos opisal ten problem po naszemu na przykladzie tego modelu :)
MF Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 1. Import sceny do maxa. 2. MS lub TS na 1-2 interation. 3. Modyfikator UVW Xform, dla niego flip przy V tile. 4. Modyfikator VRayDisplacenentMod a w nim: W textmap: BITMAP z mapa displace. Amount: 10 Shift: -5 No i na dole keep continuity. Tyle ;)... Render na moim celeron 1GHz, z GI liczyl sie niecale 3 minuty Pozdrawiam
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 nie możecie go jakoś inaczej zamieścić? Nie chcę się zapisywać do Zbrusha.
MF Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Nie wiem jak wam, ale ja nie jestem tam zarejestrowany, kliknalem prawym, zapisz jako i sciagnelo bez problemow: http://206.145.80.239/zbc/zbadds/downloads/DispTestHead_TIFNG.zip
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 jak daje prawy przycisk przycisk to mi się stronka html sciąga, ale bez załączników, a jak klikam twój adres to mam komunikat, że plik się nie może znaleźć pliku na serwerze :D nie zauważyłem, że hindus zmienił linka :D
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 No i na dole keep continuity. można jaśniej :D ?
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 w modyfikatorze Vray'a jest ptaszek do odchaczenia keep cont.... Żeby się siatka nie rozpadała w miejscach gdzie się rozchodzi uvw mapowanie. Jak załadować tego .obj? edit: pewnie jakiegoś pluga macie :)
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 potrzebny plugin obj2max, dzięki wszystkim - już renderuje git http://www.habware.at/ente.htm i wersja edit ;) tu mirror na rapidshare (na dole klikasz na FREE) przekierowuje cie i na dole ci odlicza 40sekund a potem sie pojawia link - to tak jakby ktoś napisał żę sie nie da ;) http://rapidshare.de/files/1622816/DispTestHead.rar.html 43 sekundy malefatal - skąd to wiesz :P ?
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 a co do keep cont.... to w modyfikatorze vray-displacement-mod czegoś takiego nie ma or nie widze :P (vray 1.09.03n)
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 nie pamiętam jak było w tamtych wersjach ja mam 1.46.09
Pionier Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 no i wsio gra, zrobilem tak jak napisal male :): Pozdrawiam
domel31 Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 panowie a ustawialiscie do tego moze jakies mapowanie?? Bo mi wychodzi jakas bzdura!! mapa disp nie jest dopasowana do obiektu, Oki nie ma pytania :] -pytanie jak ta mapa jest zrobiona ze tak ladnie sie naklada w UVWXform na obiekt!!
Hindus Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 nie mam pojęcia ale w zbrushu przed stworzeniem displacement map i exportem obbiektu jest pewnie już jakieś mapowanie włączone :o Bacry - :] yhy
Bacry Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 mam :D A co do mapowania to podobnie jest w bodypaint czy innym tego typu programie. Zaczynasz od sferycznego potem, jeżeli są jakieś fragmenty siatki, które się przesłaniają (względem mapowania) i zaczynasz po nich malować program automatycznie oddzieli ten fragment siatki i nada mu inny rodzaj mapowania. Aczkolwiek mogę się mylić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się