aartii Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Witam, chcialem pokazac prawie ukonczony wozek widlowy low poly na potrzeby testow engine i przy okazji nauki. Brakuje jeszcze tekstur na rurach, siedzeniu oraz paru elementow z przodu, ale jestem ciekaw jak to na razie ocenicie. Jako referencje mialem tylko jedno zdjecie, stad proporcje moga sie nieco rozjezdzac z oryginalem, ale to nieistotne. Tekstura na ponizszych renderingach ma 512x512 (oryginal robilem w 1024x1024), ilosc trojkatow: 3685, z czego ok 2/3 idzie na kola i rury. Zdaje sobie sprawe, iz jak na "low poly", to siatke mozna by jeszcze troche odchudzic, m. in. zlikwidowac wygiecia z tylu nad silnikiem i uproscic boczna czesc kol - ale na razie zostawiam, niech sie engine pomeczy :) milego oceniania
polka dot Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 mi tam sie podoba :) proste ale fajne. ladna tekstura z tylu, ale kola moglyby byc ciemniejsze
kurt_hectic Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 niedawno na 3dtotal.com byl wozek widlowy > do moda do hl2 > stary, teraz mam porownianie > oblookaj tamten model koniecznie!, sam zobaczysz...
aartii Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 niedawno na 3dtotal.com byl wozek widlowy > do moda do hl2 > stary, teraz mam porownianie > oblookaj tamten model koniecznie!, sam zobaczysz... Masz racje, niezla robota :)
Tores Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 nieźle, nieźle. Dodałbym tylko na teksturze kolor metalu tam gdzie wychodzą krawędzie na modelu no i kolor oponek zmienił i domalował jakieś pęknięcia na nich.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się