Napisano 9 Maj 200519 l Witam! I z góry proszę o nie besztanie mnie, gdyż jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds. Mam problem natury czysto teoretycznej: Nie wiem jak połączyć ze sobą dwie (lub więcej) linie. Z góy dziękuję za szybką podpowiedź
Napisano 10 Maj 200519 l Autor ale jak sobie zaznaczę linę i dam vertex, to tam są takie krzyżyki i chcę ,żeby mi się nowa linia połczyła dokładnie w tym miejscu (nie chcę jej zaczynać w tym miejscu, tylko przyłączyć) więc co powinienem wtedy zrobić?? ;D
Napisano 10 Maj 200519 l auto welding i przyciągasz je do siebie, żeby były w mniejszej odległości, niż tam podana
Napisano 10 Maj 200519 l Autor Wszystko fajnie, tylko dlaczego w sytuacji podanej na rysunku nie mogę połączyć linii 1 z linią 2?? :(
Napisano 10 Maj 200519 l w tym przypadku - 'fuse' weld nie działa, gdyż z każdego vertexa mogą wychodzić maksymalnie 2 spline'y
Napisano 10 Maj 200519 l Autor a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka?? A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają??
Napisano 10 Maj 200519 l a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka?? Jeżeli przez "przyłączenie" rozumiesz umieszczenie vertex'a na innym spline'ie to tak. Wystarczy podczas rysowania spline'ów włączyć sobie snap do krawędzi. Natomiast, jeśli chodzi o tworzenie siatki pod surface, to takie rozwiązanie jest złe. A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają?? Wystarczy, że się nakładają - pisałem o tym w FAQ, więc najlepiej tam jeszcze poczytaj wątek na temat 'surface'