Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! I z góry proszę o nie besztanie mnie, gdyż jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds.

 

Mam problem natury czysto teoretycznej: Nie wiem jak połączyć ze sobą dwie (lub więcej) linie.

 

Z góy dziękuję za szybką podpowiedź

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 8,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ale jak sobie zaznaczę linę i dam vertex, to tam są takie krzyżyki i chcę ,żeby mi się nowa linia połczyła dokładnie w tym miejscu (nie chcę jej zaczynać w tym miejscu, tylko przyłączyć) więc co powinienem wtedy zrobić?? ;D

Napisano
  • Autor

Wszystko fajnie, tylko dlaczego w sytuacji podanej na rysunku nie mogę połączyć linii 1 z linią 2?? :(

Napisano
  • Autor

a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka??

 

 

A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają??

Napisano

a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka??

Jeżeli przez "przyłączenie" rozumiesz umieszczenie vertex'a na innym spline'ie to tak. Wystarczy podczas rysowania spline'ów włączyć sobie snap do krawędzi. Natomiast, jeśli chodzi o tworzenie siatki pod surface, to takie rozwiązanie jest złe.

 

A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają??

Wystarczy, że się nakładają - pisałem o tym w FAQ, więc najlepiej tam jeszcze poczytaj wątek na temat 'surface'

Napisano

Odkopuje temat.

 

Mam 2 linie i chce dwie końcówki tych lini połączyć aby była jedna ciągła linia. W obydwu liniach mam dodany modyfikator Edit Spline. Kiedy zaznaczam obydwie końcówki nie mogę je połączyć. Ani Fuse ani welding nie działa niezależnie od tego ile mam wpisane 1 cm czy 1000000 cm.

 

Pomocy!

Napisano

Obie linie mają być jednym splinem. Czyli nie dwa obiekty a jeden. Czyli zaznaczasz jeden obiekt spline potem dajesz attache i wybierasz drugi obiekt (spline). Dopiero potem dajesz fuse itp.

Na przyszłość lepiej załóż nowy temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności