Fajek Napisano 9 Maj 2005 Share Napisano 9 Maj 2005 Witam! I z góry proszę o nie besztanie mnie, gdyż jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds. Mam problem natury czysto teoretycznej: Nie wiem jak połączyć ze sobą dwie (lub więcej) linie. Z góy dziękuję za szybką podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cug Napisano 9 Maj 2005 Share Napisano 9 Maj 2005 modyfiers/attach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fajek Napisano 10 Maj 2005 Autor Share Napisano 10 Maj 2005 ale jak sobie zaznaczę linę i dam vertex, to tam są takie krzyżyki i chcę ,żeby mi się nowa linia połczyła dokładnie w tym miejscu (nie chcę jej zaczynać w tym miejscu, tylko przyłączyć) więc co powinienem wtedy zrobić?? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacob B Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 create line?? weld? target weld? pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 auto welding i przyciągasz je do siebie, żeby były w mniejszej odległości, niż tam podana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fajek Napisano 10 Maj 2005 Autor Share Napisano 10 Maj 2005 Wszystko fajnie, tylko dlaczego w sytuacji podanej na rysunku nie mogę połączyć linii 1 z linią 2?? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 w tym przypadku - 'fuse' weld nie działa, gdyż z każdego vertexa mogą wychodzić maksymalnie 2 spline'y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fajek Napisano 10 Maj 2005 Autor Share Napisano 10 Maj 2005 a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka?? A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 10 Maj 2005 Share Napisano 10 Maj 2005 a czy da się przyłączyć linię do drugiej linii w miejscu bez krzyżyka?? Jeżeli przez "przyłączenie" rozumiesz umieszczenie vertex'a na innym spline'ie to tak. Wystarczy podczas rysowania spline'ów włączyć sobie snap do krawędzi. Natomiast, jeśli chodzi o tworzenie siatki pod surface, to takie rozwiązanie jest złe. A i jeszcze ostatnie pytanie;D czy żeby zrobić surface, to linie muszą być połączone weld'em itp, czy wystarczy jak się vertexy na siebie nakładają?? Wystarczy, że się nakładają - pisałem o tym w FAQ, więc najlepiej tam jeszcze poczytaj wątek na temat 'surface' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas22 Napisano 3 Maj 2011 Share Napisano 3 Maj 2011 Ludzie gdzie jest te auto welding ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santaclous Napisano 4 Sierpień 2018 Share Napisano 4 Sierpień 2018 Odkopuje temat. Mam 2 linie i chce dwie końcówki tych lini połączyć aby była jedna ciągła linia. W obydwu liniach mam dodany modyfikator Edit Spline. Kiedy zaznaczam obydwie końcówki nie mogę je połączyć. Ani Fuse ani welding nie działa niezależnie od tego ile mam wpisane 1 cm czy 1000000 cm. Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 25 Sierpień 2018 Share Napisano 25 Sierpień 2018 Obie linie mają być jednym splinem. Czyli nie dwa obiekty a jeden. Czyli zaznaczasz jeden obiekt spline potem dajesz attache i wybierasz drugi obiekt (spline). Dopiero potem dajesz fuse itp. Na przyszłość lepiej załóż nowy temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się