Napisano 14 Maj 200519 l Mam nastepujacy problem -zaczynam zabawe z 3dmaxem i wymodelowalem sobie "mrowke" - tzn. taka humanoidalna poczware bo trudno to nazwac mrowka, ale nie o to chodzi... Glowe tworzylem jako pierwsza i je siatka wyszla mi o wiele za gesta.... Jak to zmienic ?? czy jest taka mozliwisc ??
Napisano 14 Maj 200519 l chyba najprostszym (czytaj najprymitywniejszym) rozwiazaniem jest zeznaczenie czesci niepotrzebnych wierzcholkow i zastosowanie operacji Remove
Napisano 14 Maj 200519 l Są też modyfikatory multi res i optimize. Tylko po nich już ciężko modelować bo twoży niregurale poligony
Napisano 14 Maj 200519 l A mnie od dłuższefo czasu męczy pytanie, czy nie można ustawić tak, żeby przy usuwaniu edgów od razu usuwał vertexy ?? Strasznie to denerwuje, jak musze dwa razy to samo robić.
Napisano 14 Maj 200519 l ja to robię tak, żę jak zaznaczę vertexy to robię przemianę selekcji na vertexy, wracam do edge kasuję te krawędzie, przechodzę do vertex i kasuje vertex. mogło by być jednak jakoś prościej.
Napisano 15 Maj 200519 l Tak, tylko wtedy ciągle robie to samo dwa razy, najpierwsz musze pozaznaczać vertexy, a potem edge...
Napisano 17 Maj 200519 l Chyba jest taka funkcja w editable poly do usuwania vertex'ow, ktore nie naleza do zadnych krawedzi czy poligonow: 'Remove isolated vertices' w 'Edit Vertices'. Mysle, ze o to chodzi, o ile dobrze zrozumialem Moznaby wtedy usunac wszystkie krawedzie, poligony itd. i uzyc jej jako ostatniej .... i problem z glowy ;p Pozdrawiam.
Napisano 17 Maj 200519 l Jest na to sposob - orionaflame - jest o nim w archiwum newsow) zestaw narzedzi przydatnych podczas modelowania - min. usowa edge wraz z verrtexami
Napisano 17 Maj 200519 l Dzieki barton_fink - sprawdze jak tylko bede miał czas, ehhh..., ciezkie jest zycie młodego grafika, w szkole cisną, w domu cisną, a czasu na maxa niy ma :(