Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam nastepujacy problem -zaczynam zabawe z 3dmaxem i wymodelowalem sobie "mrowke" - tzn. taka humanoidalna poczware bo trudno to nazwac mrowka, ale nie o to chodzi... Glowe tworzylem jako pierwsza i je siatka wyszla mi o wiele za gesta.... Jak to zmienic ?? czy jest taka mozliwisc ??

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A mnie od dłuższefo czasu męczy pytanie, czy nie można ustawić tak, żeby przy usuwaniu edgów od razu usuwał vertexy ?? Strasznie to denerwuje, jak musze dwa razy to samo robić.

Napisano

ja to robię tak, żę jak zaznaczę vertexy to robię przemianę selekcji na vertexy, wracam do edge kasuję te krawędzie, przechodzę do vertex i kasuje vertex. mogło by być jednak jakoś prościej.

Napisano

Chyba jest taka funkcja w editable poly do usuwania vertex'ow, ktore nie naleza do zadnych krawedzi czy poligonow: 'Remove isolated vertices' w 'Edit Vertices'. Mysle, ze o to chodzi, o ile dobrze zrozumialem

 

Moznaby wtedy usunac wszystkie krawedzie, poligony itd. i uzyc jej jako ostatniej .... i problem z glowy ;p

 

Pozdrawiam.

Napisano

Dzieki barton_fink - sprawdze jak tylko bede miał czas, ehhh..., ciezkie jest zycie młodego grafika, w szkole cisną, w domu cisną, a czasu na maxa niy ma :(




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności