Jump to content

scena 3d: Labolatorium


jckob

Recommended Posts

narazie fajnie. tylko czego to laboratorium ? chemiczne, biologiczne ? no to powinno byc mnustwo sprzetu, butelek, fiolek itp. jakies mikroskopy..moze swiatla lampki zwyklej lub cos takiego :D. osobisice uwazam ze praca wymaga duuzo detali

Link to comment
Share on other sites

dajno wiekszy render.

chyba ten niby balkonik powinien miec jakies wzmocnienia, zeby sie nie zawalil.

wyjscie pod balkonikiem, za male. ja sie jeszcze moze zmieszcze, ale jakis wiekszy profesor juz nie.

no i tak jak zibi powiedzial, wiecej sprzetu.

zrob siekierke na scianie, znam laboratorium fizyczne w ktorym siekierka wisi, zeby w razie awarii przebic sie przez zablokowane drzwi. wyglada troche nienamiejscu, ale stwarza bardzo specyficzny klimat.

do tego kotla (nie wiem co to jest, na srodku) mozna by jeszcze doprowadzic jakies rury, kable. niektore rury mozna owinac folia aluminiowa jako izolacja termiczna.

ogolnie, wiecej balaganu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy